دانستنی های مهم

کار معماری در استرالیا

صرف نظر از شغل معماری که به دنبال آن هستید ما معتقدیم که شغل مناسب می تواند. زندگی یک فرد را متحول کند و فرد مناسب می تواند یک سازمان را متحول کند. ما فناوری، عمق تخصص و بینش بازار را برای تحقق آن داریم.
اگر به دنبال شغلی هستید که در آن چشم شما برای طراحی زیبا برای تأثیرگذاری مثبت بر آینده جامعه جهانی ما استفاده شود. پس معماری بهترین گزینه است.
موسسه معماران استرالیا می‌گوید: «یک حرفه در معماری فرصت‌هایی را برای شکل‌دهی، شاید حتی تغییر دادن محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، ارائه می‌دهد». یک معمار از مهارت هایی در طراحی، آگاهی از محیط زیست، فناوری و علم استفاده می کند. تا بر نحوه زندگی و تعامل مردم با محیط ساخته شده تأثیر بگذارد.
فارغ التحصیلان معماری دارای طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی، از جمله کار در بخش خصوصی یا دولتی هستند. برخی نیز در پروژه‌های میراث، طراحی پایدار یا تجاری تخصص خواهند داشت. احتمالات زیادی برای دنبال کردن اشتیاق خارج از جریان اصلی معماری وجود دارد. مانند: مدیریت پروژه، برنامه ریزی شهری، قانون ساخت و ساز، طراحی داخلی، امداد رسانی در بلایا.
اصکابا سعی دارد که بهترین مشاوره‌ها را به شما بدهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کار معماری در استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ویزای کار معماری

ویزای H-1B تا سه سال اعتبار دارد و در برخی شرایط تا شش سال تمدید می‌شود. ویزای H-1B یک ویزای کاری عالی برای استفاده در شغل معماری است. زیرا جای زیادی برای بحث وجود ندارد که معماران یا مشاغل مرتبط با معماری حداقل به مدرک لیسانس معماری نیاز دارند.
برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که معماری یکی از ثروتمندترین مشاغل است. اداره آمار کار رشد 2.7 درصدی اشتغال معماران را بین سال‌های 2021 تا 2031 پیش‌بینی کرده است. در این دوره، حدود 3300 شغل باید باز شود.
اساساً دو مسیر وجود دارد. که می‌توانید برای یافتن شغل معماری در خارج از کشور انتخاب کنید. مسیر اول: کار برای یک شرکت بین‌المللی و فرستاده شدن برای طراحی/نظارت بر یک پروژه بین‌المللی. مسیر دوم: جستجوی شغل مستقیم با یک شرکت معماری در خارج از کشور.
حتی معماران می‌توانند از طریق گرین کارت استرالیا اقدام به مهاجرت کنند. کشور استرالیا فرصت‌های خوبی برای معماران دارد.
برنامه‌های زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد. معماری را در سراسر جهان مطالعه کنید. با این حال، قبل از اینکه شما چمدان‌های خود را ببندید، باید به چندین نکته توجه کنید. برای آگاهی بیشتر از این نکات می‌توانید با مشاورین اصکابا در تماس باشید.

ویزای معماری در استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ویزای کار معماری در استرالیا

برای تبدیل شدن به یک معمار در استرالیا، باید یک مدرک کارشناسی ارشد معتبر را تکمیل کنید. تجربه صنعت را کسب و یک ارزیابی سه قسمتی را بگذرانید. پس از انجام این شرایط، می‌توانید در هیئت ثبت معمار محلی خود ثبت نام کنید.
شما باید تمام وقت در شغلی که معرفی کرده‌اید، کار کنید. در صورتی که برای شغل معرفی شده مورد نیاز بودید. باید دارای مجوز یا ثبت نام استرالیا باشید. شما باید حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت و پس از صلاحیت در شغل معرفی شده خود داشته باشید.
اگر مدرک معماری در خارج از کشور دارید. باید توسط AACA ارزیابی شود تا با مدرک معماری معتبر استرالیا سازگار باشد. صلاحیت باید از طریق مدرک درسی با حداقل تحصیل پنج ساله تمام وقت تکمیل شود.
فرصت‌های زیادی برای شغل معماری در استرالیا وجود دارد. بسیاری از مشاغل موجود نیاز به تحصیلات یا تجربه معماری دارند. دولت اطلاعات زیادی در مورد فرصت‌های شغلی در زمینه‌های مختلف صنعت و همچنین اطلاعاتی در مورد حقوق و ساعات کار دارد.
میانگین حقوق معماران در استرالیا 131.548 دلار در سال یا 67.46 دلار در ساعت است. موقعیت‌های سطح ورودی از 109.945 دلار در سال شروع می‌شود. در حالی که اکثر کارگران باتجربه تا 180.595 دلار در سال درآمد دارند.

معماری؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

بازار کار معماری در استرالیا

وضعیت کار معماری در استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *