دانستنی های مهم

وضعیت کار در استرالیا

استرالیا با بیش از 25 میلیون نفر جمعیت، پنج درصد جمعیت بیکار دارد و این رقم بسیار پایینی است. استرالیا مقصدی محبوب برای کارجویانی است که مایل به مهاجرت به کشور دیگری هستند. کشور استرالیا در فهرست توسعه انسانی سازمان ملل در بین کشورهای برتر قرار دارد.
استرالیا از نظر دسترسی به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی، تحصیل و امید به زندگی بالا از نمره بالایی برخوردار است. شرایط کاری استرالیا اغلب یکی از بهترین‌ها در جهان در نظر گرفته می‌شود. کمک به این استانداردهای بالا این واقعیت است که روابط صنعتی استرالیا با تعداد بالای اعضای اتحادیه و سیستم داوری و سازش اجباری، اما تحت کنترل دولت فدرال مشخص می‌شود.
طبق آمار اداره آمار استرالیا، میانگین کل درآمد هفتگی کارگران ساکن استرالیا به طور متوسط 1056.16 دلار استرالیا است.
شهرهای کشور و شهرهای منطقه‌ای عمدتاً کوچکتر و به طور گسترده از هم جدا شده‌اند. زندگی در یک شهر روستایی در مقایسه با زندگی در یک شهر بزرگ آرام‌تر و کم‌هزینه‌تر تلقی می‌شود. معمولاً برای افرادی که در شهرهای دور از پایتخت‌های محبوب کار و زندگی می‌کنند مسکن بیشتری وجود دارد.
ساعت کاری در استرالیا ۳۸ ساعت در هفته، از دوشنبه تا جمعه است. یک کارمند تمام‌ وقت دارای چهار هفته مرخصی سالانه و همچنین تعطیلات رسمی دارد.

وضعیت کار در استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

بازار کار در استرالیا

استرالیا برای مهاجرت کاری مقصدی محبوب است. برنامه‌های مهاجرتی متنوعی وجود دارد که به افراد با مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز اجازه می‌دهد به استرالیا مهاجرت کنند. برای این منظور، می‌توانید از برنامه نقطه‌ای مهاجرت استفاده کنید که بر اساس معیارهای مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، مهارت‌ها و زبان انگلیسی، امتیاز محاسبه می‌شود.

استرالیا یک اقتصاد پیشرفته دارای بخش‌های متنوعی است که فرصت‌های شغلی گسترده‌ای را برای متقاضیان کار فراهم می‌کند. بخش‌های صنعتی مهم شامل معدن، ساخت و ساز، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات علمی، خدمات مالی و گردشگری هستند.

برای ورود به بازار کار استرالیا، مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز به طور گسترده‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند. داشتن مدارک تحصیلی معتبر، تجربه کاری مرتبط، مهارت‌های فنی و زبان انگلیسی قوی از جمله نیازمندی‌های مهم است. همچنین، معادله‌بندی مدارک تحصیلی از طریق ارزیابی توسط سازمان‌های مربوطه الزامی است.

در استرالیا، حقوق و دستمزد برای کارکنان بسیار جذاب است. میزان حقوق کارمندان در استرالیا به توانمندی‌ها، تجربه کاری و بخش فعالیتی که در آن فعالیت می‌کنند، بستگی دارد. قوانین کاری دقیق و حفاظتی در استرالیا وجود دارند که حقوق و شرایط کار را برای کارکنان بهبود می‌بخشد.

بازار کار کشور استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

نیروی کار در استرالیا

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا

جویای کار در استرالیا

شرایط کار در استرالیا برای ایرانیان

کسب و کار در استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *