دانستنی های مهم

کار در ارتفاع در کانادا

برای کار در ارتفاع در کانادا باید دوره‌هایی را بگذرانید. که این یک امر واجب است و همه کارگران کار در ارتفاع باید مدرک پایان دوره خود را دریافت کنند.
کار در ارتفاعات یک فعالیت رایج است، اما می‌تواند خطرات جدی ایجاد کند. ناتوانی در مدیریت خطرات مرتبط با کار در ارتفاع می‌تواند منجر به صدمات شدید یا مرگ و میر شود. یک رویکرد پیشگیرانه به محافظت از کارگران کمک می‌کند.
چه بر روی نردبان، داربست یا آسانسور کار کنید، کار ایمن بسیار مهم است. باید ارزیابی و کنترل خطرات مربوط به کار در ارتفاعات و اجرای اقدامات پیشگیرانه از جمله پیشگیری از سقوط را بیاموزید.
این دوره برای کارفرمایان، مدیران و سرپرستان از جمله کسانی که پیمانکاران را مدیریت می‌کنند توصیه می‌شود. کارگران و پیمانکارانی که کار در ارتفاع انجام می‌دهند. همچنین اعضای کمیته بهداشت و ایمنی نیز از گذراندن این دوره بهره‌مند خواهند شد.
صاحبان شرکت باید در مورد آخرین مقررات Working at Heights به روز باشند. صرف نظر از استانی که در آن فعالیت می‌کنند. همه شرکت‌های کانادایی باید به کارگرانی که وظایف خود را در ارتفاع سه متری یا بیشتر انجام می‌دهند. آموزش کار در ارتفاعات / حفاظت از سقوط را ارائه دهند.

کار در ارتفاع؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط کار در ارتفاع در کانادا

کارفرمایان باید محل کار را برای جلوگیری از سقوط کارکنان از سکوها و ایستگاه‌های کاری مرتفع تنظیم کنند. علاوه بر این، OSHA ایجاب می‌کند که هنگام کار بر روی تجهیزات و ماشین‌آلات خطرناک، بدون توجه به فاصله سقوط، حفاظت از سقوط ارائه شود.
صرف نظر از استانی که در آن فعالیت می‌کنید. مقررات ایمنی و بهداشت شغلی کارگران را ملزم رعایت قوانین می‌کند. که از سیستم‌های حفاظت از سقوط در زمانی که ممکن است از ارتفاع سه متری (10 فوت) یا بیشتر سقوط کنند. همچنین جایی که سقوط از ارتفاع کمتر منجر به آسیب جدی شود، استفاده کنند.
مدیران باید تجهیزات حفاظت فردی مناسب را در اختیار کارگران قرار دهند. کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند، که کارگران آنها آموزش کار در ارتفاع را تمام کردند. این دوره آموزشی که توسط اداره پیشگیری وزارت کار، آموزش و توسعه مهارت تایید شده است. برای حفظ این آموزش باید هر سه سال یک بار یک دوره تکمیلی WAH برگزار شود.

شرایط کار در ارتفاع در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

قوانین کار در ارتفاع

به طور کلی، ساعات کاری روزانه و هفتگی معمولاً 8 ساعت در روز و بین 40 تا 48 ساعت در هفته است. در شرایط خاص، ممکن است از این حداکثر ساعات کار تجاوز شود. مانند: جایی که اضافه کاری پرداخت می‌شود. جایی که کارمندان توافق می‌کنند، همچنین جایی که وضعیت اضطراری وجود دارد.
برای این شغل کارفرما باید یک سیستم حفاظت در برابر سقوط را ارائه یا راه اندازی کند، تا کار انجام شود. به هر کارمندی که ملزم به بالا رفتن از وسیله نقلیه یا بار شود. باید آموزش‌ها توسط یک فرد واجد شرایط در مورد روش ایمن برای بالا رفتن و کار در آنجا ارائه دهد.
تجزیه و تحلیل ایمنی شغلی، دستور العمل‌ها و آموزش‌هایی که ذکر شد. باید هر دو سال یکبار با مشورت کمیته خط مشی یا کمیته محل کار یا بهداشت و درمان بررسی شود. کارگران باید توانایی کار با یک سازه یا روی وسیله نقلیه در ارتفاع 3 متر یا بیشتر را داشته باشند.
یک کارفرما باید اطمینان حاصل کند که به هر فردی که اجازه دسترسی به یک محل کار را می‌دهد. که از تجهیزات حفاظتی استفاده می‌کند باید توسط یک فرد واجد شرایط برای استفاده از آن تجهیزات آموزش دیده باشد.
آموزش‌ها شامل موارد زیر است:
• روش‌های حفاظت از سقوط که کارگر باید در محل کار از آن استفاده کند.
• شناسایی خطرات سقوط
• دستورالعمل برای استفاده صحیح از سخت افزار اتصال
• اطلاعات در مورد اثر سقوط بر بدن انسان، از جمله: هدف از کمک فنر و جذب انرژی، سقوط نوسانی، سقوط آزاد
• بازرسی قبل از استفاده
• تمرین در: بازرسی، نصب، تنظیم و اتصال سیستم‌ها و اجزای حفاظت از سقوط

قوانین کار در ارتفاع؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

مدارک و شرایط لازم برای کار در ارتفاع در کانادا

اقامت شغلی کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *