دانستنی های مهم

کار تاسیسات در کانادا

مشاغل مورد تقاضا در کانادا یکی از دلایل اصلی است. بنابراین بسیاری از افراد مایل به مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر عملیات تاسیسات هستند. این نوع شغل تعداد زیادی از یک خارجی را در کانادا برای کار و زندگی در کانادا جذب می‌کند.
اگر به عنوان مدیر عملیات تاسیسات به کانادا مهاجرت کنید، مزیت جدی خواهد داشت. زیرا فرصت های بسیار خوبی دارد و طیف وسیعی از مسئولیت‌های مربوط به مدیریت عملیات تاسیسات را پوشش می‌دهد.
مدیران عملیات تاسیسات، عملیات تاسیسات تجاری، حمل و نقل و تفریحی و املاک را برنامه‌ریزی، سازماندهی، کنترل و ارزیابی می‌کنند.
مدیران عملیات تاسیسات تحت عناوین و موقعیت های شغلی زیادی به کار گرفته می‌شوند. بنابراین، برای واجد شرایط بودن تحت کد مدیر عملیات تسهیلات، می‌توانید. به عنوان هر یک از این عناوین شغلی یا شرح موقعیت‌های زیر مشغول به کار شوید.
نظارت بر نصب، نگهداری و تعمیر زیرساخت‌های املاک، از جمله ماشین‌آلات، تجهیزات، و سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی. تهیه یا نظارت بر تهیه گزارش‌ها و آمار مربوط به حوزه‌های مسئولیت، استخدام و نظارت بر آموزش و نظارت کارکنان.
شرایط استخدام برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر عملیات تاسیسات، به عنوان یک خارجی که می‌خواهد. به عنوان مدیر عملیات تاسیسات به کانادا مهاجرت کند. باید شرایط کلی مهاجرت به کانادا به عنوان کارگر خارجی را همراهتان باشد.

کار تاسیسات؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ویزای کار تاسیسات در کانادا

شغل تاسیسات یک صنعت با رشد سریع است. که مدیریت تاسیسات همه چیز را از زیرساخت‌ها و افراد گرفته تا انرژی و فناوری را پوشش می‌دهد. از افسران ایمنی و مدیران تاسیسات گرفته تا سرایدارها و رانندگان لیفتراک، متخصصان بسیار خوبی در زمینه تاسیسات وجود دارند. اما باز هم نمی‌توان از نیاز مدیران تاسیسات برای جذب نیروی کار ماهر چشم پوشی کرد.
طبق گزارش‌های کشور کانادا، حقوق سالانه شغل تاسیسات از حدود 72200 دلار تا 126600 دلار متغیر است. همچنین میانگین حقوق یک مدیر تاسیسات 99200 دلار هست. در مقایسه با میانگین حقوق ملی برای مشاغل مرتبط با تجارت و مدیریت مشابه، مدیریت تاسیسات شغل خوبی است.
پیش بینی می‌شود که بازار کار تاسیسات کانادا در پنج سال آینده با CAGR 8.83 درصد رشد می‌کند.
کارمند تاسیسات مسئولیت نوسازی، تعمیر ساختمان‌ها، سیستم‌های مربوطه و ایجاد الحاقیه به آن‌ها، نصب تجهیزات جدید و… را بر عهده دارد. یک مدیر تاسیسات اطمینان حاصل می‌کند که خدمات ساختمان نیازهای کارگران را برآورده می‌کند. مثلاً مشکلات برق، لوله کشی یا سرایداری را بازرسی و تعمیر می‌کنند.
علاوه بر این، آنها مسئول جمع آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها برای تطبیق با فرآیندها و برنامه‌های جاری هستند.
افرادی که مایل به مهاجرت کاری به کانادا هستند، باید شرایط عمومی زیر را داشته باشند:
• مهارت زبان
• الزامات سنی
• تحصیلات
• وضعیت استخدام
• تجربه کاری
• انطباق پذیری
• وضعیت همسر یا شریک قانونی

ویزای تاسیسات در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

جویای کار در کانادا

ابتدا برای جستوجوی کار تاسیسات می‌توانید درخواستی برای ویزای جستوجوی کار ثبت کنید. با توجه به کمبود نیروی متخصص و جوان در این زمینه می‌توان این شغل را مناسب برای جوانانی دانست. که در این شغل مهارت‌های لازم را دارند.
یکی از موارد مهم برای مهاجرت کاری به کانادا، انتخاب بهترین ایالت آن برای این حرفه است. ایالتی که هم موقعیت‌های شغلی زیاد و هم درآمد بالاتری داشته باشد. این ایالات مهم کار تاسیساتی عبارتند از: آلبرتا، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، انتاریو، مانیتوبا.
برای اشتغال در این موقعیت شغلی نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نیست. اما با داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای شما به عنوان کارشناس این رشته شناخته می‌شوید. ساعات کاری در کشور کانادا مانند ایران هست. طی هفته از ۸ صبح الی ۱۶.۳۰ عصر و روزهای شنبه از ۸ الی ۱۳ و یکشنبه‌ها نیز تعطیل هست. مابقی ساعات اضافه‌ای که در محل کار حضور دارید نیز به عنوان اضافه‌کاری محسوب می‌گردد.
در ادامه با مراحل گام به گام مهاجرت کار تاسیساتی به کانادا آشنا می‌شویم:
• در گام اول نمایه شخصی خود را در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کنید.
• انتخاب برنامه
• پیدا کردن کار در کانادا
• دریافت دعوتنامه
• ارسال درخواست و مدارک حمایتی
• دریافت مجوز کار
• ورود به کانادا

جویای کار؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

پذیرش نیروی کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *