دانستنی های مهم

شرایط کار در مونترال کانادا

اگر به دنبال کار در خارج از کشور هستید. قطعا مونترال می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. مونترال اقتصاد بسیار متنوعی دارد و در سطح جهانی به دلیل نوآوری و خلاقیت خود شناخته شده است.
بیش از 59 درصد از مردم مونترال می‌توانند به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت کنند. برای اینکه همه چیز را یک قدم جلوتر برداریم. یک نظرسنجی در سال 2017 نشان داد که مونترال با اختلاف سه زبانه ترین شهر کانادا است.
اگر به دنبال نقشی هستید که با مدرک تحصیلی یا آرزوهای شغلی بلندمدت شما مطابقت دارد. فرصت‎های زیادی در صنایع متعددی مانند: هوافضا، علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، علوم زیستی، فناوری اطلاعات و…. پیدا خواهید کرد.
به علاوه، بندر مونترال بزرگترین بندر داخلی در جهان است. بنابراین می‌توانید فرصت‌های مناسبی را در حمل و نقل نیز پیدا کنید.
قانون کار در کانادا می‌تواند از یک استان به استان دیگر به طور چشمگیری متفاوت باشد. داشتن یک نهاد محلی در یک استان لزوماً به یک کسب و کار حق استخدام در استان دیگر را نمی‌دهد.
استان‌های کانادا مقادیر متفاوتی از مرخصی ، نرخ‌های مالیاتی ، حداقل دستمزدهای متفاوت و… را اعمال می‌کنند. حداقل دستمزد در کانادا بسته به استان متفاوت است.
اگر می‌خواهید در کانادا استخدام شوید و در مورد اضافه کاری سؤالی دارید. انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران-اصکابا می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را بر اساس موقعیت، حرفه و محل کارمند شما ارائه دهد.

کار در مونترال؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط کار در مونترال

کانادا کشوری است که به دلیل نرخ پایین بیکاری و نیروی کار بالا در جهان معروف است. با این حال، جستوجوی شغل می‌تواند در مونترال چالش برانگیز و مانند جستجوی کار در کشور شما نیست.
به طور کلی، حداکثر ارقام کار روزانه و هفتگی معمولاً 8 ساعت در روز و بین 40 تا 48 ساعت در هفته است. در شرایط خاص، ممکن است از این حداکثر ساعات کار تجاوز شود، مانند: جایی که اضافه کاری پرداخت می‌شود. جایی که کارمندان توافق می‌کنند، یا جایی که وضعیت اضطراری وجود دارد.
استانداردهای استخدام در هر حوزه قضایی کانادا با توجه به مواردی مانند؛ حداقل دستمزد، ساعات کار، اضافه کاری، مرخصی‌ها و… تعیین می‌شوند. کارمندان و کارفرمایان نمی‌توانند خارج از این حقوق قرارداد ببندند. مگر اینکه شرایطی را که برای کارمندان مطلوب‌تر است، فراهم کنند.
به کارمندان باید مبلغی معادل یا بیشتر از حداقل دستمزد مربوطه پرداخت شود. حداقل دستمزد در حوزه‌های مختلف کانادایی از 11 دلار در ساعت تا 14 دلار در ساعت متغیر است. در مواردی به کارمندان به جای دستمزد ساعتی حقوق پرداخت می‌شود.
کارفرما باید اطمینان حاصل کند که دستمزد کارکنان برابر با حداقل دستمزد در پرتو ساعات کار است.

پیشنهاد کاری؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

پیشنهاد کاری کانادا

در حالی که جستجوی کار در کانادا آسان نیست، اما ممکن است. پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی می‌تواند. شانس شما را برای دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
راه‌های زیادی برای جستجوی پیشنهاد شغلی کانادایی وجود دارد. اما، قبل از شروع کاریابی خود، باید مطمئن شوید که برای فرآیند درخواست شغل کانادا آماده هستید. این مراحل ساده را دنبال کنید، تا با آمادگی کامل بهترین شانس ممکن برای جستجوی یک پیشنهاد شغلی کانادایی را داشته باشید:
مرحله اول: رزومه خود را بر اساس استانداردهای کانادا فرمت کنید.
مرحله دوم: نامه‌ای بنویسید که برای کارفرمایان کانادایی مورد قبول است.
مرحله سوم: مطمئن شوید که از LinkedIn به نفع خود استفاده می‌کنید.
مرحله چهارم: برای مشاغل مناسب درخواست دهید.
توجه کنید که دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر تنها یکی از راه‌های افزایش امتیاز CRS شما است. راه‌های ممکن دیگری نیز وجود دارد.
به طور متوسط، فرآیند پیشنهاد شغلی پنج تا هفت روز طول می‌کشد. در موارد نادر، یک کارفرما ممکن است قبل از دریافت پیشنهاد کاری شما را چندین هفته منتظر بگذارد. تقریباً همیشه بیش از یک نفر در تصمیم گیری‌های استخدام برای یک کارفرما دخیل هستند. که این می‌تواند منجر به تاخیرهای اضافی شود.

کار در کانادا برای ایرانیان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

وضعیت کار در کانادا برای ایرانیان

مدارک ویزای کار کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *