دانستنی های مهم

شرایط سنی ویزای کار آلمان

اگر علاقه‌مند به یافتن کار در آلمان هستید، می‌توانید با ویزای جستجوی کار به آلمان بروید. ویزای جستجوی کار آلمان به افراد این امکان را می‌دهد. که برای مدت معینی در آلمان بمانند و به جستجوی کار بپردازند. اما همه افراد برای جستجوی کار در آلمان به این نوع ویزا نیاز ندارند.
دریافت ویزای جستجوی کار به آلمان آسان نیست، شما باید واجد شرایط باشید. همچنین تمام شرایط را برآورده کنید و مراحل درخواست را با دقت زیادی طی کنید.
ویزای جستجوی کار آلمان نوعی ویزای بلند مدت است که به شما این امکان را می‌دهد. که تا شش ماه در آلمان بمانید و به دنبال کار بگردید. با این حال، همه افراد واجد شرایط دریافت این نوع ویزا نیستند و برای اعطای ویزا، باید شرایط خاصی رعایت شود.
به عنوان یک کارگر خارج از کشور، قانون کار آلمان برای شما اعمال می‌شود. در آلمان تمام قوانین و مقررات مربوط به کار در قانون کار خلاصه است. حمایت از کارگران در این امر نقش اساسی دارد.
اگر می‌خواهید تمام اطلاعات در مورد نحوه کار در آلمان را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم همیشه اخبار و مطالب انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران – اصکابا را دنبال کنید.

حداکثر سن برای مهاجرت به آلمان؛ اصکابا

حداکثر سن برای مهاجرت کاری به آلمان

اولین سنی که کسی می‌تواند در آلمان شروع به کار کند. 13 سالگی با اجازه والدین است، اما این گزینه‌ها بسیار محدود هستند.
قانون حمایت از اشتغال جوانان، برای نوجوانان بین 15 تا 18 سال اعمال می‌شود. همچنین کودکان کمتر از 14 سال مجاز به کار نیستند و باید پنج روز در هفته به مدرسه بروند. علاوه بر این، محدودیت‌هایی در مورد انواع کارهایی که نوجوانان انجام می‌دهند، وجود دارد.
علاوه بر داشتن حداقل مدارک تحصیلی، تجربه کاری حداقل پنج سال و اثبات ثبات مالی، باید سن شما بالای 18 سال باشد. تا بتوانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید.
اگر سن شما بالای 45 سال است و برای اولین بار برای هدف شغلی وارد آلمان می‌شوید. حقوق ناخالص سالانه شما برای موقعیت شغلی که دارید، حداقل 48180 یورو است. حتی می‌توانید مدرکی مبنی بر شرایط بازنشستگی سالمندی ارائه دهید.
بهترین سن برای مهاجرت قبل از 30 سالگی است. یافتن شغل و قرار گرفتن در کنار تمام امکانات رفاهی موجود شما یک چالش است. در حالی که مهاجرت پس از رسیدن به 30 سالگی امکان دارد، مهاجران زیر این سن بسیار راحت‌تر هستند.

شرایط سنی ویزای کار آلمان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط سنی ویزای کار آلمان

محدودیت سنی جهت اخذ و دریافت ویزای کاری آلمان 18 سال است. شما باید از صلاحیت کافی برخوردار باشید. همچنین لازم است که مدرک لیسانس یا فوق لیسانس از دانشگاه‌های آلمان یا سایر مدارک خارجی مشابه را دریافت کنید.
برای کار در آلمان محدودیت سنی حداقل 18 و حداکثر 30 سال وجود دارد. فقط با برنامه تحرک جوانان محدودیت سنی تا 35 سال افزایش می‌یابد. علاوه بر داشتن حداقل مدارک تحصیلی، تجربه کاری حداقل پنج سال و اثبات ثبات مالی و سن بالای 18 سال لازم است. که بتوانید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید.
حداقل سن ویزای کار به طور کلی برای بسیاری از کشورها 18 سال و برخی 21 سال است. همچنین شما به طور جداگانه برای اجازه اقامت که در اکثر کشورها برای افراد حداقل 18 سال صادر می‌شود، درخواست دهید.
برای واجد شرایط بودن برای این ویزا به عنوان یک شهروند خارجی، باید شرایط زیر را دارا باشید:
• سن: شما باید 18 سال یا بیشتر باشد.
• مدارک تحصیلی: شما باید دارای مدرک لیسانس/کارشناسی ارشد از یک دانشگاه آلمان یا یک دانشگاه معتبر از کشور دیگر باشید.
• سابقه کار: شما باید حداقل 5 سال سابقه کار در زمینه کاری مرتبط داشته باشید.
• وضعیت مالی: باید ثابت کنید که بودجه کافی برای پوشش تمام هزینه‎ها در طول اقامت خود در آلمان دارید.

شرایط سنی در مشاغل آلمان؛ اصکابا

شرایط سنی در شغل‌ها در آلمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *