دانستنی های مهم

بازار کار رشته مدیریت در آلمان

آلمان به عنوان محل ایده‌ها و امکانات هست. این مرکز مهمی برای فناوری، تحقیق و نوآوری است. آلمان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای رشته مدیریت در خارج از کشور است. در آلمان سیستم آموزشی بسیار جدی است و آن را به مقصدی مطلوب برای جویندگان دانش تبدیل می‌کند.
طبق گزارش انجمن اتاق‌های بازرگانی و صنایع آلمان، تقاضا برای نزدیک به 1.5 میلیون کارگر ماهر خارج از کشور وجود دارد. که براساس آن شانس یافتن کار در آلمان را افزایش می‌دهد.
مشاغل پس از MBA در آلمان به وفور در دسترس هستند. حقوق MBA در آلمان از 150000 یورو تا 200000 یورو در سال است.
دانشجویان بین‌المللی به دنبال شغل پس از MBA در آلمان می‌توانند از روش های مختلفی استفاده کنند. باید در نظر بگیرند که هیچ آژانسی برای استخدام در کالج وجود ندارد. متداول‌ترین روش‌های کاریابی شامل شبکه و تبلیغات است. بسیاری از دانش آموزان می‌توانند در حالی که هنوز در مدرسه هستند کار پیدا کنند. 85 درصد از فارغ التحصیلان MBA در آلمان ظرف سه ماه پس از فارغ التحصیلی کار پیدا می‌کنند.

بازار کار مدیریت در المان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

بازار کار در المان برای ایرانیان

کاریابی در آلمان برای دانشجویان خارج از کشور نسبتاً آسان است. زیرا ویزای دانشجویی آنها 18 ماه پس از فارغ التحصیلی برای یافتن شغل به آنها اعطا می‌شود. پس از آن، ویزای کار دائمی را تقریباً به طور خودکار دریافت می‌کنند. این بدان معنی است که بیشتر برنامه‌های رشته مدیریت در آلمان، بسیاری از دانشجویان بین المللی را جذب می‌کنند.
یکی دیگر از مزایای دانشجویان خارج از کشور، شهریه نسبتاً ارزان است. دانشگاه‌های دولتی در آلمان معمولاً شهریه دریافت نمی‌کنند. این باعث شده، که هزینه‌ها حتی در مدارس خصوصی پایین بماند. زیرا موسسات در این کشور برای جذب دانشجو با یکدیگر رقابت می‌کنند.
اگر به فکر ادامه تحصیل خود در رشته مدیریت هستید. آلمان، با سیاست‌های ویزای آزاد و تعداد برنامه‌های کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در رشته مدیریت، مقصدی محبوب برای شما است.
پس از فارغ التحصیلی در رشته مدیریت شما می‌توانید، هر کدام از مشاغل زیر را به عهده بگیرید:
شما می‌توانید وظایف تخصصی و مدیریتی را در تیم‌های بین المللی انجام دهید. همچنین دانش و شیوه‌های مرتبط با مهارت‌ها و تکنیک‌های رهبری را برای تغییر و تحول در سازمان‌ها توسعه دهید.
می‌توانید درک روابط متقابل بین حوزه‌های مختلف شرکت و چگونگی هماهنگی آنها به منظور دستیابی به اهداف مشترک را بررسی کنید. شما قادر هستید با افرادی از فرهنگ‌های مختلف و با سهامداران مختلف در سراسر مرزهای بین المللی و عملکردی کار کنید.
شما مهارت‌هایتان را برای تجزیه و تحلیل دقیق مسائل پیچیده با کمک روش‌ها و ابزارها به شیوه‌ای راه حل محور تقویت کرده‌اید.

کار در آلمان برای ایرانیان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

رشته مدیریت در آلمان

آلمان که به دلیل تحصیلات عالی و اقتصاد بسیار توسعه یافته معروف است. مقصد تحصیل در خارج از کشور برای بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان است. در حال حاضر، تحصیل و اشتغال در رشته مدیریت در آلمان با مزایای بسیاری همراه است. همچنین ممکن است بهترین انتخاب برای هر دانشجوی رشته مدیریت باشد.
رشته مدیریت در آلمان جزء 10 شغل برتر و پرطرفدار این کشور است. متوسط حقوقی که یک فرد پس از کارشناسی ارشد مدیریت در آلمان به دست می‌آورد. تقریباً 104600 یورو در سال است.
در کشور آلمان دوره‌های متنوع و بسیاری برای تکمیل مدرک رشته مدیریت وجود دارد. که هر شخص مطابق توانایی و شرایط خود یکی از آنها را انتخاب می‌کند.
اگر سوال آیا مطالعه مدیریت سخت است؟ در ذهن شما است. اینگونه جواب شما را می‌دهیم: رشته مدیریت به طیف وسیعی از دانش و مهارت نیاز دارد. که تسلط بر آنها دشوار به نظر می‌رسد، به ویژه برای افرادی که هیچ تجربه مدیریتی یا رهبری ندارند.

رشته مدیریت در آلمان؛انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *