دانستنی های مهم

بازار کار در استرالیا

بازار کار استرالیا در طول این دوره به شدت دوره‌های تغییرات اساسی را تجربه کرد. این تا حد زیادی در زمینه روابط صنعتی، محیط اقتصادی و روابط کارکنان بوده است. استرالیا به دنبال تضمین ثبات بازار کار خود از طریق ایجاد سیستم‌های شغلی و تجارت بهتر است.
نیاز به پرداختن به نرخ دستمزد و رابطه کارکنان همچنان مورد توجه کشور و طرف‌های مختلف درگیر در پرداختن به بهره‌وری شرکت‌ها است. که دولت در حصول اطمینان از اینکه قوانین کار مناسب و اصلاحات اساسی در این بخش برای بهبود بهره‌وری آن انجام می‌شود. مشارکت کرد.
این مقاله درباره تغییرات بازار کار در استرالیا در رابطه با روابط کارکنان است. تمرکز اصلی بر ویژگی‌های نظام ملی روابط کارکنان و چگونگی امکان وقوع تغییرات در دوره‌های مختلف خواهد بود.
بازار کار استرالیا در سال‌های اخیر با کاهش نرخ بیکاری و رشد قوی در اشتغال، عملکرد نسبتاً قوی‌ای داشت. این نتایج در محیطی با رشد اقتصادی متوسط به دست آوردند.
عضویت اتحادیه در استرالیا در چهار دهه گذشته به طور پیوسته کاهش یافت. در سال 2016 کمی بیش از 1.5 میلیون عضو اتحادیه وجود داشت. که در مقایسه با کمی بیش از 2.5 میلیون عضو در سال 1976 هست. این نشان دهنده کاهش حدود 1 میلیون عضو اتحادیه یا 38 درصد است.

بازار کار استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

وضعیت کار استرالیا

به گفته سازمان توسعه و همکاری اقتصادی استرالیا بهترین مکان در جهان برای زندگی و کار است. در مقابل، بریتانیا در شاخص زندگی بهتر OECD پس از ایالات متحده، کانادا و کشورهای اسکاندیناوی در رده دهم قرار دارد.

استرالیا دارای کمبود مزمن چند شغلی است که به کارگران ماهر نیاز دارند. بیکاری در نوامبر 2022 به 3.4 درصد کاهش یافت. دولت استرالیا برخی از مشاغلی را که ویزای مهارتی برای آنها ظرف چند روز اعطا می‍شود، در اولویت است.

وضعیت کار در استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

جوانب مثبت زندگی در استرالیا استرالیا در بسیاری از موارد به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در جهان در نظر گرفته شده است. بر اساس بررسی جمعیت جهانی 2022، این کشور هشتمین کشور برتر جهان از نظر کیفیت زندگی است. پس بیایید عمیق تر بررسی کنیم که چه چیزی شما را به این کشور جذب می‌کند.

اقتصاد استرالیا بسیار توسعه یافته است، بنابراین آن را به مکانی عالی برای کار تبدیل می‌کند. استرالیا یکی از کشورهای برتر جهان با بالاترین نرخ مهاجرت است. دلایل مهاجرت متفاوت است، از جستجوی آموزش باکیفیت تا اشتغال. دلیل شما هر کدام که هست، استرالیا بهترین انتخاب برای شما است.

استرالیا، یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که این یک مکان محبوب برای خارجی‌هایی است، که به دنبال کار در خارج از کشور هستند.

کار در استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

انواع ویزاهای کاری استرالیا

اگر قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارید، باید واجد شرایط ویزای کاری انتخابی‌تان باشید. شما می‌توانید برای هر نوع ویزای کاری در برنامه مهاجرت اقدام کنید. همچنین باید ویزای متناسب با کاری که قصد انجام آن را دارید انتخاب کنید.

برخی از ویزاهای کاری استرالیا شامل موارد زیر هستند:

  • مهاجرت منطقه‌ای
  • ویزا برای نوآوری
  • ویزای کار با اقامت کوتاه مدت
  • ویزای کار موقت
  • ویزای کار دائمی
  • لیست مشاغل ماهر
  • SkillSelect
  • ارزیابی مهارت‌های

اکثر ویزاهای کاری، ویزاهای دائمی هستند که به طور خودکار شما را به اقامت دائم تبدیل می‌کند. با این حال، اگر ویزای کار موقت دارید، در صورتی که چند سال در استرالیا کار و زندگی و شرایط ویزای کوتاه مدت خود را رعایت کرده باشید. می توانید برای ویزای دائم درخواست دهید.

برای کار در استرالیا به ویزای کار نیاز دارید. نوع ویزایی که ممکن است دریافت کنید به مدت زمانی که می‌خواهید بمانید بستگی دارد. احتمالاً باید شغلی داشته باشید که کمبود مهارت دارد.

انواع مختلفی از ویزای کار استرالیا در دسترس است، اما محبوب ترین ویزای کاری عبارتند از:

  • ویزای استعدادهای جهانی – زیر کلاس 858
  • ویزا طرح نامزدی کارفرما – زیر کلاس 186
  • ویزای دائمی منطقه ای ماهر – زیر کلاس 191
  • ویزای مهاجرت تحت حمایت منطقه ای – زیر کلاس 187

انواع ویزای کاری استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط کار در استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *