دانستنی های مهم

اپلای کاری استرالیا

استرالیا مقصدی بسیار محبوب برای افراد متخصص و حرفه‌ای است. افراد زیادی هستند که تمایل دارند برای شروع یک زندگی بهتر این کشور را برای ادامه زندگی و کار انتخاب کنند.
امروزه، موقعیت‌ها در شرکت‌های برتر رقابت زیادی دارند. جست‌وجوی آثار زیادی با انتخاب‌های کم وجود دارد. اصکابا به شما امکان می‌دهد تحقیقات خود را برای وضعیت عالی به راحتی انجام دهید.
انجمن صنفی کاریابی وزارت کار-اصکابا اینجا است تا به شما کمک کند با کمترین استرس ممکن شغلی را به دست آورید. بنابراین، شما فقط می‌توانید بر روی آنچه از شغل خود می‎خواهید تمرکز کنید.
اپلای کاری اطلاعاتی در مورد عملکرد شغلی شما تا به امروز جمع‌آوری می‌کند. می‌گوید چگونه مهارت‌ها و صلاحیت‌های شما به معیارهای انتخاب خاصی پاسخ می‌دهند. همچنین انگیزه شما را برای پیوستن به شرکت نشان می‌دهد. فرم درخواست کار معمولاً یک نامه، ایمیل یا فرم آنلاین است.
برای مهاجرت از طریق اپلای کاری باید فرم در خواست کار کشور مورد نظرتان را تکمیل کنید.
فرم درخواست کار فرمی رسمی است که توسط کارفرما به داوطلبان داده می‌شود. که شامل طیف گسترده‌ای از سوالات را در مورد فرد و مهارت‌های آنها در رابطه با شغل هست. کسب‌وکارها از این فرم‌ها برای یافتن بهترین فرم‌ها برای موقعیت‌های باز استفاده می‌کنند.

اپلای کاری استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

بازار کار در استرالیا

استرالیا یکی از بازترین اقتصادهای جهان است. مانند سایر اقتصادهای پیشرفته، استرالیا از صنایع کم مهارت و با نیروی کار بسیار کم به سمت صنایع دانش بر و متمرکز بین المللی به ویژه در خدمات و تولید پیشرفته در حال حرکت است.

بازار کار استرالیا در سال‌های اخیر با کاهش نرخ بیکاری و رشد قوی در اشتغال، عملکرد نسبتاً قوی‌ای داشته است. این نتایج در محیطی با رشد اقتصادی متوسط به دست آمده است.

بازار کار استرالیا در طول 40 سال گذشته متحول شده است. در مشاغل با سطح مهارت بالاتر، مشاغل غیر معمول و مشاغل خدماتی و استفاده رو به رشد از اتوماسیون رشد زیادی داشته است. این تغییرات در هر دو سطح شغل و صنعت نیز منعکس شده است.

نرخ مشارکت نیروی کار استرالیا ماهانه به روز می‌شود و تا فوریه 2023 در دسترس و میانگین نرخ آن 63.5٪ است. این داده‌ها در دسامبر 2022 به بالاترین حد یعنی 67.2 درصد و در ژانویه 1984 به پایین‌ترین سطح یعنی 59.6 درصد رسید.

با اضافه شدن 64000 شغل جدید، نرخ بیکاری استرالیا در ماه نوامبر2022، 3.4 درصد باقی مانده است. نرخ بیکاری استرالیا در ماه نوامبر ثابت ماند. حتی در حالی که اقتصاد روزانه حدود 2000 شغل اضافه می‌کرد، که بر شرایط سخت بازار کار تاکید می‌کرد.

بازار کار استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

اپلای کاری استرالیا

برای جستجوی کار در استرالیا، باید برای ویزای معتبر استرالیا با حقوق کار درخواست دهید و به شما اعطا شود. تعدادی ویزاهای مهارتی موقت و دائم برای متقاضیان در دسترس است. قوانین استرالیا برای همه کارکنان حقوق اولیه و حمایت در محل کار را فراهم می‌کند.

استرالیا مکانی فوق العاده برای زندگی و کار است، که فرصت‌های شغلی و سبک زندگی را ارائه می‌دهد. کار در استرالیا به عنوان یک خارجی نیاز به ویزا دارد. استرالیا چندین نوع ویزای مختلف برای انواع کارگران، از جمله کارگران بسیار ماهر، کارگران متخصص، کارآفرینان و صاحبان مشاغل دارد.

اپلای کاری معمولاً شامل یک نامه پوششی است که علاقه و شایستگی شما را برای این نقش بیان می‌کند. همچنین یک کپی از رزومه شما که به عنوان رزومه یا CV نیز شناخته می‌شود.

اپلای کاری از طریق ایمیل، پست یا به صورت الکترونیکی در یک وب سایت ارسال می‌شوند. اگر اولویتی ذکر نشده است. باید بررسی کنید که کارفرما یا استخدام کننده چگونه می‌خواهد درخواست شغل شما را دریافت کند.

رزومه شما باید واضح، مختصر و قابل خواندن وهمیشه باید متناسب با شغل خاصی باشد که برای آن درخواست می‌کنید. بسیاری از کارفرمایان استرالیایی سبک رزومه زمانی معکوس را ترجیح می‌دهند. این سبک از رزومه، جدیدترین تجربه کاری مرتبط شما را در اولویت قرار می‌دهد. همچنین در تاریخچه کاری مرتبط شما به عقب در زمان پیشرفت می‌کند.

اپلای کاری؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *