دانستنی های مهم

کار در کبک

شهر کبک و اطراف آن یک مرکز اقتصادی مهم با فرصت‌های شغلی هیجان انگیز و چالش برانگیز است. مدارک تحصیلی و نام آنها می‌تواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. راه‌های مختلفی برای به رسمیت شناختن تحصیلات و مدارک تحصیلی شما در کبک وجود دارد.
دستمزدها را می‌توان به صورت ساعتی یا سالانه ارائه کرد .حداقل دستمزد در کبک توسط دولت 14.25 دلار در ساعت تعیین گردید. همچنین مهم است که تعداد ساعات کار در هفته را بررسی کنید، زیرا ممکن است متفاوت باشد.
بیشتر اوقات، کارمندان کبک حقوق خود را هر دو هفته یک بار دریافت می‌کنند، نه ماهانه مانند سایر کشورها. برخی از کارگران حتی به صورت هفتگی حقوق می‌گیرند.
پس از دریافت و پذیرفتن یک پیشنهاد شغلی، کارفرمای شما با دولت‌های کبک و کانادا برای دریافت مجوزهای لازم برای استخدام و اقامت شما در کبک، روند کار را آغاز می‌کند. پس از مدتی تجربه کاری شما در کبک این فرصت را به شما می‌دهد. که برای انتخاب دائم و سپس اقامت دائم اقدام کنید تا بتوانید در کبک زندگی و کار کنید.
بازار کار کبک و استانداردهای کار بخشی از استانداردهای کانادا هستند. قانون کبک که به استانداردهای کار احترام می‌گذارد. شامل مقرراتی در مورد قرارداد کار، دستمزد، برنامه کاری، اضافه کاری و موارد دیگر است.

کار در کبک

زبان رسمی در استان کبک فرانسوی است. اگر هنوز فرانسوی صحبت نمی‌کنید، همین حالا دوره‌های آموزشی خود را شروع کنید! دانش خوب زبان فرانسه برای ادغام حرفه‌ای و اجتماعی شما بسیار مهم است. ارائه مدارک تحصیلی و نام آنها می‌تواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. راه‌های مختلفی برای به رسمیت شناختن تحصیلات و مدارک تحصیلی شما در کبک وجود دارد.
در استان کبک، مانند سایر نقاط این کشور، واحد پول دلار کانادا ($ یا CAD) است. دستمزدها را به صورت ساعتی یا سالانه به کارگران ارائه می‌شود و حداقل دستمزد 14,25 دلار در ساعت است. همچنین ساعت کار در هفته 35، 37,5، 40 ساعت و…. هست.
بیشتر اوقات، کارمندان کبک حقوق خود را هر دو هفته یک بار دریافت می‌کنند، نه ماهانه مانند سایر کشورها. برخی از کارگران حتی به صورت هفتگی حقوق می‌گیرند.

کار در کبک؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط کار در کبک

در کبک، کار توسط قانون کار کبک اداره می‌شود. این سند دستورالعمل‌های اصلی را که باید در مورد حقوق، ساعات کار، زمان تعطیلات، غیبت و خاتمه دنبال شود، مشخص می‌کند. این استان دارای 8 تعطیلی قانونی است. که برای اکثریت قریب به اتفاق کارکنان حقوق بگیر اعمال می‌شود.

این تعطیلات به استثنای کارمندانی که بدون مجوز در روز قبل یا بعد از تعطیلات غایب بوده‌اند. روزهای مرخصی با حقوق است. اگر شما ملزم به کار در تعطیلات قانونی هستید. علاوه بر غرامت عادی خود، حق دارید یک روز مرخصی جایگزین در سه هفته قبل یا بعد از تعطیلات داشته باشید.
سه ماه اول کار به عنوان یک دوره آزمایشی در نظر گرفته می‌شود، بنابراین کارفرما ملزم به اطلاع رسانی نیست.

شرایط کار در کبک؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط اقامت در کبک کانادا

استان کبک کانادا شرایط جدیدی برای اتباع خارجی جهت مهاجرت به کانادا تعیین کرد. دولت کانادا هیچ حمایت مالی از مهاجران جدید ارائه نمی‌کند. شما باید ثابت کنید که پس از ورود به کانادا، پول کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده خود دارید.
توصیه می‌کنیم که در مورد هزینه زندگی در منطقه کبک برای خود و خانواده‌تان تحقیق کنید. تا جایی که ممکن است پول با خود بیاورید، تا استقرار خود را در کانادا آسان‌تر کنید.
برای مهاجرت به کانادا ابتدا باید مشخص کنید، که از چه طریقی قصد دریافت اقامت کانادا را دارید. در همه‌ی ایالات کانادا شرایط اقامت یکسان نیست. هرکدام از روش‌های مهاجرتی کانادا دارای شرایط خاص به خود هستند.
دولت فدارال کانادا نقشی مهم و اساسی در پذیرش مهاجران در سراسر کانادا دارد. استان کبک بیش از هر استان دیگری دارای مجوز مهاجرت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *