دانستنی های مهم

کار ارایشگری در المان

اگر مایلید اشتیاق خود را به مو تبدیل به یک حرفه کنید. باید به عنوان یک آرایشگر به یک برنامه کارآموزی بروید! شما در ارزیابی افراد مهارت دارید زیرا اغلب با آنها در تعامل هستید. می‌دانید که پیشنهادات شما چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد.
از آنجایی که هر مشتری ایده و ترجیحات خاصی ندارد، آرایشگر باید بتواند مشاوره معقولی ارائه دهد. شما باید عواملی از جمله نوع، سن و شکل صورت را در نظر بگیرید. اگر از عینک استفاده می‌‌کنید، می‌توانید یک برش متفاوت را انتخاب کنید.
آرایشگرها قرار ملاقات‌هایی را برای مشتریان برنامه ریزی می‌کنند. بنابراین آنها مجبور نیستند مدت زیادی منتظر بمانند و پیش بینی کنند که چقدر طول می‌کشد.
چشم انداز شغلی برای یک آرایشگر در آلمان معمولی ترین تنظیمات برای استفاده، آرایشگاه‌های سنتی است. آرایشگران در بخش‌های آرایشی و بهداشتی هتل‌ها و تولیدات سینما و تئاتر تقاضای زیادی دارند.
زمینه‌های شغلی شما شامل مشاغل تخصصی آرایشگری است. که اغلب به عنوان سالن‌ها، بخش‌های آرایشی هتل‌ها، پروژه‌های تئاتر و فیلم شناخته می‌شوند.
اگر تبعه اتحادیه اروپا هستید، دسترسی نامحدودی به بازار کار آلمان دارید. به عنوان یک تبعه اتحادیه اروپا برای ورود به کشور یا کار در آلمان، شما و اعضای خانواده‌تان نیازی به اجازه اقامت یا ویزا ندارید.
شما با مهارت‌های آرایشگری خود یک تغییر کامل به مشتریان خود بدهید!

ارایشگری در المان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

اقامت با مدرک آرایشگری در المان

آرایشگری در آلمان یک تجارت قانونی است. برای دریافت گواهینامه باید از یک دوره کارآموزی سه ساله عبور کنید. پس از چندین سال کار ارایشگری، می‌توانید آموزش‎های اضافی (و امتحان) را برای تبدیل به یک استادکار بگذرانید.
المان یکی از از بهترین کشورها برای تحصیل در دوره‌های زیبایی و ارایشگری هست. متوسط دستمزد آرایشگاه 29454 یورو در سال و 14 یورو در ساعت در آلمان است. میانگین دستمزد یک آرایشگر بین 22149 تا 34520 یورو است.
کسی که به فکر انجام اقامت آرایشگری در آلمان است، ابتدا باید مجوز بگیرد. گرفتن مجوز برای یک فرد اتحادیه اروپا کار سختی نیست. اما گرفتن مجوز برای یک شخص غیر اتحادیه اروپا فرآیند کمی پیچیده است. بیش از 80000 مغازه آرایشگری در سراسر آلمان وجود دارد. گردش مالی سالانه این شغل تقریباً 7 میلیارد یورو (7.7 میلیارد دلار) را به طور متوسط ایجاد می‌کند.
برای واجد شرایط بودن برای این مجوز، باید حداقل پنج سال در آلمان زندگی کنید. همچنین باید بتوانید مدرکی دال بر اشتغال، منابع مالی و مهارت‌های زبان آلمانی خود ارائه دهید.
پیش‌بینی می‌شود که استخدام کلی آرایشگران و متخصصان زیبایی از سال 2021 تا 2031 11% رشد کند. که بسیار سریع‌تر از میانگین همه مشاغل است. به طور متوسط در طول یک دهه سالانه حدود 93800 فرصت برای آرایشگران و متخصصان زیبایی پیش می‌آید.

اقامت آلمان با مدرک آرایشگری؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ویزای آرایشگری در المان

اگر به کار آرایشگری علاقه‌مند هستید و قصد پیشرفت در یک کشور مدرن را دارید. دوره‌های آوسبیلدونگ آرایشگری در آلمان این فرصت را برای شما فراهم می‌کند. دوره‌های آوسبیلدونگ کشور آلمان یکی از جذاب‌ترین راه‌های آموزش در رشته‌ آرایشگری است.
از جمله جذابیت‌های شرکت در این دوره‌ها، این است که کارآموزان نیاز به هیچ مدرک قبلی در رشته آرایشگری ندارند. آوسبیلدونگ آلمان در رشته آرایشگری نیز برگزار می‌شود. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای آرایشگری در المان هستید، با ما در تماس باشید.
آرایشگرهایی که از ایران قصد دارند، برای مهاجرت به آلمان اقدام کنند. باید حداقل 1200 ساعت آموزش مرتبط با آرایشگری را به همراه حداقل دو سال سابقه کار حرفه‌ای داشته باشند. سپس می‌توانند برای کار به عنوان اسکیل ورکر در آلمان اقدام کنند.
در صورتی که امکان معادل سازی مدرک آرایشگری نباشد. فرد متقاضی باید در دوره‌های اوسبیلدونگ شرکت کند.
متقاضیان دوره‌های آوسبیلدونگ، پس از گذراندن دوره و دو سال کار در آلمان با مجوز اقامت کاری، قادر به اخذ اقامت دائم آلمان هستند.
نکته مهم درباره شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ آرایشگری این است، که متقاضیان هیچ هزینه‌ای برای شرکت در این دوره پرداخت نمی‌کنند. دوره‌های کارآموزی آوسبیلدونگ مانند سایر روش‌های آموزشی المان رایگان است. حتی کارآموزان حقوق نیز دریافت می‌کنند.

اخذ ویزای ارایشگری آلمان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

کار ارایشگری در المان

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *