دانستنی های مهم

ویزای کار و مهارت استرالیا

استرالیا یک مقصد فوق العاده محبوب برای مهاجران ماهر است. ویزای ماهر استرالیا برای افراد ماهر یا خانواده‌هایی است. که به دنبال مهاجرت دائمی به استرالیا هستند تا کمبود مهارت استرالیا را جبران کنند.
تحت برنامه Skillselect، متقاضیان کارگران ماهر می‌توانند ویزای دائم استرالیا را دریافت کنند. تقاضا برای ویزای کار و مهارت استرالیا زیاد است. هم مشاغل آکادمیک و دیگر مشاغل تقاضای زیادی دارند و چشم انداز خوبی برای دریافت ویزای استرالیا دارند.
برای داشتن این ویزا متقاضیان باید حداقل 65 امتیاز از جدول امتیازات مهاجرت عمومی را دریافت کنند. از تاریخ دعوت به متقاضیان 60 روز فرصت داده می‌شود تا درخواست ویزا را ارسال کنند.
شرایط ویزای مهاجرت کار و مهارت استرالیا متنوع و پیچیده است. پیدا کردن مسیر درست یک تصمیم کاملا فردی است. مشاورین اصکابا به شما در کل فرآیند ویزای کار و مهارت استرالیا کمک می‌کنند.
ما می‌توانیم واجد شرایط بودن شما برای این نوع ویزا، به عنوان بخشی از فرآیند مشاوره خود ارزیابی کنیم. انجمن صنفی کاریابی اصکابا حدود بیست سال تجربه در کمک به افراد برای مهاجرت به کشورهای سراسر جهان دارد. اگر احساس می‌کنید که شرایط قبولی در آزمون امتیاز را دارید. همچنین مایل به مهاجرت به استرالیا هستید، می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

انواع ویزای کار و مهارت استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

انواع ویزای کار و مهارت استرالیا

استرالیا به عنوان یکی از کشورهای پذیرای مهاجران، چندین نوع ویزای کاری و مهارتی برای ورود به این کشور ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی انواع ویزای کار و مهارتی استرالیا می‌پردازیم:

  • ویزای کاری از طریق اسپانسرشیپ: در این نوع ویزا، یک شرکت استرالیایی می‌تواند برای شما اسپانسری کند. همچنین شما با استفاده از این اسپانسرشیپ می‌توانید به استرالیا وارد شوید.
  • ویزای کاری با تخصص خاص: این نوع ویزا برای افرادی است که در شغل‌های خاصی مثل پزشکی، مهندسی، حسابداری و… تخصص و قصد ورود به استرالیا را دارند.
  • ویزای کاری در بستر توسعه استرالیا: این ویزا برای مهاجرانی است که با هدف توسعه اقتصادی استرالیا، توانایی‌ها و مهارت‌های لازم را دارند.
  • ویزای کاری از طریق برنامه ۴۸۹: این نوع ویزا مناسب افرادی است که از خارج از استرالیا وارد این کشور شده‌اند و قصد پیدا کردن شغل در استرالیا را دارند.
  • ویزای مهارتی: این ویزا برای افرادی است که مهارت‌های لازم را برای کار در شغل‌های مختلف در استرالیا دارند.
  • ویزای استراحت و کار: این نوع ویزا برای افرادی است که قصد زندگی و کار در استرالیا را دارند. ولی بیشتر به دنبال استراحت و تفریح نیز هستند.

استرالیا در برخورد با مهاجران، به اصول برابری و تنوع اجتماعی پایبند است.

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا

ویزای کاری یکی از انواع ویزاهایی است که به شما اجازه کار در استرالیا را می‌دهد. برای اخذ ویزای کاری استرالیا، باید به شرایط مورد نیاز این نوع ویزا پایبند باشید.

یکی از شرایط اصلی برای اخذ ویزای کاری استرالیا، داشتن مهارت‌های لازم برای شغل مورد نظر است. علاوه بر این، باید به مقررات و شرایط مالی، سن و سابقه کاری نیز پایبند باشید.

در این میان، یکی از شرایط مهم برای اخذ ویزای کاری استرالیا، داشتن پشتوانه مالی مطمئن است. به عنوان مثال، شما باید بتوانید هزینه‌های زندگی و کار در استرالیا را تامین کنید و نیاز است که به اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود در خارج از استرالیا نیز دسترسی داشته باشید.

همچنین، باید زبان انگلیسی خوبی داشته باشید. برای این منظور، شما باید در یکی از آزمون‌های معتبری مانند آیلتس یا تافل شرکت کنید و نمره‌ی قابل قبولی در آن کسب کنید.

با رعایت شرایط فوق، شما می‌توانید برای اخذ ویزای کاری استرالیا اقدام کنید. همچنین می‌توانید به دنبال فرصت‌های شغلی جدید در این کشور پویا باشید. برای این کار، باید در مراحل مشخص شده توسط دولت استرالیا، به درستی اقدام کنید و به اطلاعات و مدارک مورد نیاز توجه کافی را داشته باشید.

ویزای کار و مهارت استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

جستجوی کار در استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *