دانستنی های مهم

ویزای کار ساسکاچوان

پیشنهاد استخدام ساسکاچوان یکی از جریان‌های کارگر ماهر بین‌المللی برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان (SINP) است. یک برنامه نامزد استانی (PNP) که توسط استان ساسکاچوان اداره می‌شود. کاندیداهایی که پیشنهاد استخدام از یک کارفرمای ساسکاچوان دارند.
به اندازه کافی در شبکه ارزیابی امتیازات SINP امتیاز بالایی کسب کرده‌اند، می‌توانند در هر زمان درخواستی را به جریان ارسال کنند.پیشنهاد شغلی همه کاندیداها از طریق این جریان باید از یک کارفرمای ساسکاچوان برای موقعیتی در یک شغل تعیین شد. یک موقعیت شغلی در طبقه‌بندی ملی شغلی (NOC) داشته باشند.
فرصت‌های شغلی را می‌توان در مکان‌های مختلفی از جمله وب سایت‌ها، روزنامه‌ها، نمایشگاه‌های کار و تابلوهای اعلانات جامعه تبلیغ کرد. توجه کنید که در ساسکاچوان این خلاف قانون است که هر کسی برای یافتن شغل از کارگر پول بگیرد.
افرادی که از طریق برنامه‌های مهاجرت استانی یا فدرال، چه به صورت موقت یا دائم، برای کار به ساسکاچوان می‌آیند. توسط قانون خدمات استخدام و مهاجرت کارگران خارجی محافظت می‌شوند. قبل از رسیدن به ساسکاچوان، مهارت‌های جستجوی شغل خود را توسعه دهید. همچنین مهارت‌های ارتباطی در محل کار خود را بهبود بخشید.
هنگام جستجوی شغل، داشتن تجربه کاری در کانادا ممکن است به شما نسبت به سایر متقاضیان برتری دهد.

ویزای کار ساسکاچوان

ساسکاچوان یکی از ایالت‌های کانادا است که به دنبال جذب نیروی اسکیل ورکر و متخصص از سایر کشورهای جهان است. افرادی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند. می‌توانند از طریق برنامه SNIP گواهینامه انتخاب استانی خود را اخذ نماید. همچنین می‌توانند در مدت زمان کم‌تری به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنند.
برای اخذ ویزای مهاجرت کاری به ساسکاچوان، متقاضیان باید امتیازات مورد نیاز را دریافت کنند. این امتیاز حداکثر 100 است. کسب بالاترین امتیاز شانس شما را برای اخذ ویزا افزایش می‌دهد. شرایط تحصیلی، سن، مدرک زبان، تطبیق پذیری و سوابق کاری، در سیستم امتیازی مهاجرت به ساسکاچوان تاثیرگذار هستند.
با‌توجه به نحوه امتیاز گذاری ایالت ساسکاچوان، امتیاز مدرک کارشناسی ارشد و دکترا یکسان است.
پس از دریافت دعوتنامه برای درخواست از طریق سیستم ابراز علاقه، باید:
دستورالعمل های مربوط به فرآیند درخواست را دنبال کنید.
تمام اسناد مورد نیاز خود را تکمیل، اسکن و ارسال کنید.
کلمات و تعاریف مهم SINP را ببینید تا مطمئن شوید که همه چیز را درک می کنید.
برنامه هایی که با مدارک مفقود یا ترجمه نشده ارسال شوند بسته می شوند. اگر درخواست شما بسته شود، نامه ای برای شما ارسال می شود و از شما درخواست می شود که دوباره درخواست دهید.
اگر در دریافت نامزدی از SINP موفق باشید، IRCC کامل ترین درخواست ها را در مدت 6 ماه یا کمتر پردازش می کند.

ویزای کار ساسکاچوان-اصکابا

اقامت کانادا ساسکاچوان

اگر شما علاقه‌مند به اقامت در ساسکاچوان هستید و معیارهای یکی از سه جریان زیر را دارید. ممکن است بتوانید در مدت زمان کمتری وارد کانادا شوید.
1. اسکیل ورکر بین المللی
در این بخش، INP ساسکاچوان می تواند کارگران ماهری را که مایل به زندگی و کار در استان هستند، معرفی کند. نامزدهای احتمالی باید معیارها و مهارت هایی را داشته باشند که به آنها کمک می کند تا با موفقیت در ساسکاچوان مستقر شوند، از جمله: تحصیلات، تجربه کاری ماهر و مهارت زبان به زبان انگلیسی و یا فرانسوی.
2. جریان تجربه ساسکاچوان
این دسته برای کارگران خارجی است که در حال حاضر با مجوز کار معتبر در ساسکاچوان کار و زندگی می‌کنند. همچنین می‌خواهند از طریق INP ساسکاچوان برای اقامت دائم درخواست دهند.
3. رده کارآفرین و مزرعه
این دسته برای افرادی است که امیدوارند کسب و کاری در ساسکاچوان داشته باشند و فعالانه فعالیت کنند. متقاضیان باید یک نقش مدیریتی فعال در تجارت داشته باشند. لطفاً توجه کنید که برنامه‌های کاربردی در این دسته بر اساس سیستم علاقه‌مندی هستند.

اقامت در ساسکاچوان؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

مهاجرت به ساسکاچوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *