دانستنی های مهم

ویزای نیروی متخصص استرالیا

ویزای نیروی متخصص استرالیا برای افراد ماهر یا خانواده‌هایی است. که به دنبال مهاجرت دائمی به استرالیا هستند تا کمبود مهارت استرالیا را جبران کنند. ویزاهای داخل برنامه مهاجرت ماهرانه عمومی امتیاز تست شده یا مستقل هستند. ویزاهای دائمی تحت حمایت ایالتی/منطقه‌ای یا خانواده حمایتی هستند.
ویزای نیروی متخصص استرالیا برای جذب مهاجرانی طراحی شده است، که سهم قابل توجهی در اقتصاد استرالیا دارند. همچنین موقعیت‌هایی را پر می‌کنند که در آن هیچ کارگر استرالیایی در دسترس نیست. مهاجران ماهر دارای نرخ مشارکت بسیار بالایی در نیروی کار هستند. که به تحریک رشد اقتصادی کمک می‌کند که منجر به ایجاد مشاغل بیشتر می‌شود.
نیروی متخصص نقش مهمی در توسعه منطقه‌ای از طریق ارائه مهارت‌ها و نیروی کار که نمی‌تواند به صورت محلی تامین شود. همچنین تشویق سرمایه گذاری و ترویج هزینه‌های محلی در مناطق منطقه‌ای ایفا می‌کند.
برای کار در استرالیا به عنوان یک نیروی متخصص، می‌توانید از طریق SkillSelect نیز درخواست دهید. اگر پس از درخواست اطلاعات یا مدارک بیشتری درخواست شد. باید این موارد را در مدت زمان مشخص ارائه دهید. به یاد داشته باشید که اگر شرایط شما تغییر کرد. مانند تغییر در آدرس خانه، وضعیت تأهل یا وضعیت شغلی، به وزارت مهاجرت اطلاع دهید.

ویزای نیروی متخصص استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

انواع ویزاهای کاری استرالیا

با توجه به کاهش بیکاری در آلمان و توجه به بازار کار آن در سراسر جهان، بسیاری از کارجویان برای جستجوی کار به آلمان می‌روند. یافتن شغل و اقامت در آلمان امکان پذیر است. با این حال، مراحل خاصی وجود دارد که باید در ابتدا دنبال کنید.

شما می‌توانید مدرکی مبنی بر آموزش حرفه‌ای یا آکادمیک ارائه دهید. مدارک شما در آلمان به رسمیت شناخته شده یا معادل مدرک یا دیپلم آلمانی است.

مراحل دریافت ویزای جستجوی کار آلمان عبارتند از:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای جستجوی کار آلمان.
  • وقت ویزا بگیرید.
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای جستجوی کار را جمع آوری کنید.
  • شرکت در مصاحبه در سفارت/کنسولگری آلمان.
  • هزینه‌های ویزای جستجوی کار را بپردازید.

دریافت ویزای جستجوی کار به آلمان آسان نیست. شما باید واجد شرایط باشید و تمام شرایط را برآورده کنید. همچنین مراحل درخواست را با دقت زیادی طی کنید. اکنون، بیایید همه چیزهایی را که باید بدانید مرور کنیم.

ویزای جستجوی کار آلمان نوعی ویزای بلند مدت است که به شما این امکان را می‌دهد. که تا شش ماه در آلمان بمانید و به دنبال کار بگردید. اینکه آیا به ویزای جستجوی کار نیاز دارید یا نه بستگی به تابعیت یا ملیت شما دارد.

ویزای جستجوی کار آلمان از متقاضیان آن می‌خواهد که شرایط زیر را داشته باشند. تا واجد شرایط درخواست شوند. این شرایط شامل موارد زیر است:

  • برای درخواست این ویزا باید حداقل 18 سال داشته باشید.
  • متقاضی باید از صلاحیت کافی برخوردار باشد.
  • نیاز به تجربه برای واجد شرایط بودن برای ویزای جستجوی کار آلمان باید حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشید.
  • اثبات ثبات مالی شما

انواع ویزاهای کاری استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ویزای نیروی متخصص استرالیا

با استاندارد زندگی بالا، حمل و نقل عمومی عالی و شهرهای بسیار قابل سکونت، بسیاری از مردم برای جستجوی کار به آلمان مهاجرت می‌کنند.

علاوه بر این، کمبود اخیر کارگران ماهر در آلمان به این معنی است. که فرصت‌های زیادی برای متخصصان آموزش دیده و تحصیل کرده در سراسر آلمان وجود دارد. در اینجا لیستی از برخی از بهترین و پرتقاضاترین زمینه‌های کاری را می‌یابید.

به گفته دولت آلمان، اینها پرتقاضاترین مشاغل در آلمان در سال 2022 هستند:

  • علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار
  • مهندسی الکترونیک
  • مهندسی مکانیک
  • مدیریت حساب و تجزیه و تحلیل کسب و کار
  • پرستاری و مراقبت‌های بهداشتی
  • عمران و معماری

چه در آلمان مستقر و به دنبال فرصت‌های حرفه‌ای جدید باشید. همچنین چه در نظر دارید برای یافتن کار به اینجا بروید. فرصت‌های هیجان‌انگیز زیادی در سراسر کشور وجود دارد. اگر می‌خواهید در آلمان زندگی خود را بگذرانید. راه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

ویزای نیروی متخصص استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

نیروی کار در استرالیا

جستجوی کار در استرالیا

وضعیت کار در استرالیا

نیروی کار مورد نیاز استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *