دانستنی های مهم

نیروی کار ماهر کانادا

برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا یکی از سه برنامه مهاجرت فدرال است که تحت سیستم اکسپرس اینتری عمل می‌کند. تحت اکسپرس اینتری، کارگران ماهر فدرال در 370 شغل واجد شرایط که حداقل معیارهای ورود را دارند.
مشخصات کاندیداها در اینجا تحت یک سیستم رتبه بندی جامع رتبه بندی می‌شوند. کاندیداهایی که بالاترین رتبه را دارند، برای دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم در اولویت هستند.
به عنوان یک کارگر ماهر فدرال، باید دارای تحصیلات مناسب، تجربه کاری، سن و توانایی زبان به زبان انگلیسی یا فرانسوی باشید.
اگرچه دسترسی به نیروی کار ماهر یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌های کانادایی است. افراد دارای تحصیلات عالی با چشم انداز شغلی محدودتر و حقوق کمتری نسبت به ایالات متحده روبرو هستند.
به دلیل مواجه با پیری نیروی کار و انتظار نرخ بالای بازنشستگی، کانادا به طور فزاینده‌ای به آن وابسته خواهد شد. مهاجرت برای رفع نیازهای مهارت‌های تخصصی و حفظ رشد نیروی کار در طولانی مدت.
در کانادا، مانند بسیاری از کشورهای OECD، کارفرمایان ممکن است هزینه‌های آموزش کارکنان را از شرکت کسر کنند. کارمندان همچنین می‌توانند بخشی از تحصیل و آموزش خود را مطالبه کنند.
انجمن صنفی کاریابی بین‌ المللی ایران – اصکابا در تلاش است، که در تمام مراحل همراهی‌تان کند.

کارگر ماهر کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

پذیرش نیروی کار در کانادا

بسیاری از اتباع خارجی به کانادا به عنوان سرزمین فرصت‌ها نگاه می‌کنند. همچنین امیدوارند که زندگی راحت خود و خانواده خود را تضمین کنند. یکی از نگرانی‌های عمده مشتریان ما نحوه یافتن کار در کانادا است.
در حالی که یافتن کار در کانادا آسان نیست، اما ممکن است. در زیر مراحلی را که باید برای استفاده بهتر از جستجوی شغل در کانادا انجام دهید برای شما ارائه کرده‌ایم. پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی می‌تواند شانس شما را برای دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم افزایش دهد.
طبق گزارشی از آمار کانادا، بیش از یک چهارم نیروی کار کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند. با جمعیت سالخورده و کمبود قابل توجه نیروی کار، نیاز کانادا به کارگران ماهر بیشتر از همیشه است.
تقلب در پیشنهادهای شغلی به ویژه در دنیای مهاجرت در حال افزایش است. به عنوان یک شرکت حقوقی برتر مهاجرت به کانادا، اولویت ما این است که با اطمینان، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. تا مطمئن شویم مشتریانمان از اشتباه یا کلاهبرداری مانند پیشنهاد شغلی جعلی در طول مهاجرت خود جلوگیری می‌کنند.
اول از همه، شما باید بدانید که درخواست از کسی برای یک شغل کانادایی یا نامه پیشنهاد شغلی غیرقانونی است. هر نامه پیشنهاد شغلی باید دارای سربرگ رسمی شرکت و حاوی اطلاعات تماس آنها باشد.

پذیرش نیروی کار در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

نیروی کار ماهر کانادا

از سال 1967، برنامه کارگران ماهر فدرال اصلی‌ترین روشی بود، که کانادا از استعدادها در سراسر جهان استقبال کند. در کانادا کارگران ماهر بر اساس تحصیلات، تجربه کاری، دانش انگلیسی/یا فرانسه و سایر عوامل به عنوان مقیم دائم انتخاب می‌شوند. این موارد اغلب به آنها کمک می‌کند تا در کانادا موفق شوند.
راهنمای گام به گام در مورد نحوه پیگیری مهاجرت نیروی کار ماهر کانادا:
مرحله 1: بررسی اینکه آیا معیارهای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به عنوان کارگر ماهر را دارید یا خیر.
مرحله 2: نمایه اکسپرس اینتری خود را در وب سایت اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال کنید.
مرحله 3: ببینید آیا یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم دریافت می‌کنید یا خیر.
مرحله 4: اگر ITA دریافت کردید، سپس درخواست اقامت دائم خود را به IRCC ارسال می‌کنید. پس از تکمیل و پردازش درخواست شما، می‌توانید به کانادا بروید.
پس از واجد شرایط بودن، شما وارد استخر اکسپرس اینتری می‌شوید. پروفایل‌های کاندیدا در استخر اکسپرس انتری، شامل مشاغل ماهر فدرال و نامزدهای کلاس تجربه کانادا نیز می‌شود. همچنین بر اساس CRS رتبه بندی می‌شوند.

نیروی کار ماهر کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط اخذ ویزای کار

اسکیل ورکر کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *