دانستنی های مهم

مزایای ویزای کار در کانادا

کانادا برای افرادی که به این کشور مهاجرت می‌کنند مزایای مراقبت های بهداشتی بسیار زیادی ارائه می‌دهد. دارای یک سیستم مراقبت بهداشتی جهانی است که مستقیماً از طریق درآمدهای مالیاتی عمومی تأمین می‌شود. بر اساس این طرح، همه شهروندان کانادایی تحت پوشش هستند و خدمات پزشکی و پزشکی لازم را دریافت می‌کنند.

برخلاف سایر کشورها که ممکن است در نهایت برای دسترسی به امکانات بهداشتی پول زیادی بپردازید. شرکت‌های کانادایی برنامه‌های بهداشتی مقرون به صرفه را برای همه کارکنان خود ارائه می‌کنند.

چه اقامت دائم داشته باشید و چه ویزای کار معتبر در کانادا داشته باشید. به مراقبت‌های پزشکی رایگان دسترسی دارید که تمام داروهای تجویزی را که از طریق مالیات پرداخت می‌شود را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید برای بیمه سلامت عمومی به عنوان یک اقامت دائم در کانادا اقدام کنید.

سیستم مراقبت‌های بهداشتی با یارانه بالا مادام العمر است. که در آن همه افراد بدون توجه به نوع شغل یا افراد تحت تکفل تحت پوشش هستند.

جدای از این، گاز، غذا و خودرو نیز نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته معقول تر است. کانادا همچنین به عنوان شادترین و امن‌ترین مکان برای اقامت شناخته می‌شود. میزان جرم و جنایت بسیار پایین است که آن را به کشوری عالی برای زندگی و کار تبدیل می‌کند.

ویزای کار کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ویزای کار در کانادا

قوانین کانادا ایجاب می‌کند که هر کارفرمای کانادایی که مایل به استخدام کارگر خارجی است. باید LMIA دریافت کند یا پیشنهاد شغلی الکترونیکی ارائه دهد. هنگامی که یک کارفرما یک LMIA یا پیشنهاد شغلی الکترونیکی را تضمین کرد، می‌توان از آن برای درخواست مجوز کار کانادا استفاده کرد.
هنگامی که برای مجوز کار درخواست می‌کنید، یک توریست با وضعیت معتبر باشید. توجه کنید شما باید هنگام درخواست، از نظر فیزیکی در کانادا حضور داشته باشید.
بر اساس برخی توافق نامه‌ها برای یک شهروند ایالات متحده دریافت مجوز کار در کانادا بسیار آسان‌تر است. با این حال، هنوز شرایطی وجود دارد که باید رعایت شود. این الزامات عبارتند از: شما باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی دریافت کنید.
در سال 2021، کانادا به بیش از 400000 نامزد خارج از کشور مجوز اعطا کرد. این یک فرصت بزرگ برای کارگران خارجی است که به دنبال ایجاد یک زندگی بهتر هستند. تحت ویزای مجوز کار کانادا باید زیر نظر کارفرمایی که در درخواست مجوز کار خود ذکر کرده‌اید کار کنید.
اگر از خارج از کانادا درخواست می‌دهید هزینه‌های قابل پرداخت به شرح زیر است:
• 100 دلار هزینه دارنده مجوز باز
• هزینه مجوز کار 155 دلار

کار در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

وزارت کار کانادا

طبق برنامه سطوح مهاجرت، کانادا اکنون به دنبال پذیرایی از بیش از 460000 مهاجر جدید در سال است. که بالاترین سطح در تاریخ آن می‌شود. اهداف مهاجرتی کانادا تقویت اقتصاد، اتحاد مجدد خانواده‎ها و کمک به پناهندگان است.
برای واجد شرایط بودن برای برنامه کارگر خارجی موقت، متقاضیان باید: یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی دریافت کنند. در بیشتر موارد، کارفرمایی که موقعیت موقت را پیشنهاد می‌دهد. باید برای ارزیابی تأثیر بازار کار برای دریافت مجوز از دولت کانادا برای استخدام یک کارگر خارجی درخواست دهد.
کسانی که شرایط درخواست مجوز کار آزاد را دارند، عبارتند از:
• یک دانشجوی بین المللی، که از یک موسسه آموزشی مشخص فارغ التحصیل است. همچنین واجد شرایط برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی هست.
• دانشجویی که دیگر قادر به تامین هزینه‌های تحصیل نیست.(دانشجوی فقیر)
• برای اقامت دائم کانادا اقدام می‌کند.
دولت کانادا انتظار دارد در سال 2023، 105500 مقیم دائم جدید را از طریق PNP بپذیرد. از جمله PNP هایی که توسط سیستم اکسپرس اینتری مدیریت می‎شوند. پیش بینی می‌شود برنامه‌های مدیریت اکسپرس انتری که در رتبه دوم تعداد ورودی‌های جدید قرار دارند. تا پایان سال 82880 مهاجر جدید را وارد کنند.
کارفرمایان باید برای هر موقعیت درخواستی 1000 دلار بپردازند، تا هزینه پردازش یک برنامه LMIA با هدف دوگانه را پوشش دهد. پرداخت هزینه پردازش (به دلار کانادا) می‌تواند توسط ویزا انجام شود.

مزایای ویزای کار کانادا؛ اصکابا

مزایای ویزای کار کانادا

نمره آیلتس برای ویزای کار کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *