دانستنی های مهم

مدارک لازم برای ویزای کار

با تحولات اخیر جهانی، بسیاری از مردم کار و زندگی در یک کشور خارجی را انتخاب می‌کنند. به این ترتیب، آنها فرهنگ‌های مختلف را کشف و زندگی را در مکانی جدید تجربه می‌کنند. با این حال، هر کسی که می‌خواهد در یک کشور خارجی کار کند، نیاز به ویزای کار معتبر دارد.
ویزای کار چیست؟
ویزای کار مجوزی است که به شما این حق را می‌دهد. که در کشوری غیر از کشور محل اقامت خود کار و زندگی کنید. برای واجد شرایط بودن برای ویزای کار باید چندین شرط واجد شرایط را داشته باشید. که بسته به کشوری که می‌خواهید در آن کار کنید تغییر می‌کند.
ویزای کار معمولاً طی سه تا شش ماه پردازش می‌شود. با این حال، زمان پردازش بسته به کشور، نوع ویزای شما و سفارت یا کنسولگری متفاوت است.
معمولاً بدون داشتن کارفرما نمی‌توانید برای ویزای کار اقدام کنید. با این حال، اگر می‌خواهید در خارج از کشور کار کنید اما هنوز پیشنهاد شغلی ندارید. یکی از گزینه ها دریافت ویزای جستجوی کار است که برخی از کشورها (مانند آلمان) آن را ارائه می‌دهند.
گزینه دیگر، ویزای فریلنسر یا ویزای عشایری دیجیتال است. زیرا بسیاری از کشورها در صورت خوداشتغالی مجوزهای کار ویژه‌ای را ارائه می‌دهند.

مدارک لازم برای ویزای کار؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

مدارک ویزای کار

شما باید یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی داشته باشید. پیشنهاد شغلی باید در قرارداد ذکر شود. شما باید ثابت کنید که تجربه کاری و تحصیلاتی دارید. که شما را واجد شرایط کاری می‌کند که به شما پیشنهاد شده است.

برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم تحت کلاس تجربه کانادایی، باید طی سه سال قبل از درخواست، حداقل: 12 ماه کار تمام وقت: 30 ساعت در هفته برای 12 ماه = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت) را تکمیل کرده باشید.

حداکثر زمان مشخصی برای کار در کانادا به عنوان کارگر موقت وجود ندارد. مدت زمانی که می‌توانید کار کنید بستگی پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای شما دارد. مدت زمانی که در ارزیابی تأثیر بازار کار شما ذکر شده است. اگر کارفرمای شما برای استخدام شما نیاز داشته باشد.

مجوزهای کار کانادا معمولاً برای یک دوره 1 تا 2 ساله معتبر هستند(با برخی استثناها). افسر ویزا معمولاً مجوز کار را بیش از اعتبار پاسپورت متقاضی یا بیش از اعتبار ذکر شده در ارزیابی تأثیر بازار کار متقاضی (LMIA) صادر نمی‌کند.

اثبات وجوه این است که چگونه به دولت کانادا نشان دهید که پول کافی برای اقامت در کانادا دارید. اگر از شما دعوت می‌کنند که درخواست بدهید. باید مدرک کتبی بدهید که این پول را دارید.

اثبات تمکن مالی؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

مدارک ویزای کار کانادا

برای رفتن به کانادا و کار پیدا کردن. به مواردی که در ادامه گفته شده دقت کنید. چون شما یک جویده کار در کانادا هستید باید تمامی این اصول را رعایت کنید. که در پیدا کردن کار موفق باشید. این موارد عبارتند از:

  • دریابید که آیا به مجوز کار نیاز دارید یا خیر.
  • مجوز کار بگیرید .
  • شرایط مجوز کار خود را تمدید یا تغییر دهید .
  • در دوران جوانی به کانادا سفر و کار کنید .
  • لیست کارفرمایان ناسازگار را بررسی کنید .
  • برای کار آماده شوید .
  • برای بازگشت به کانادا به ویزای بازدید کننده نیاز دارید.
  • اگر از قبل در کانادا هستید شغل جدیدی پیدا کنید.

پیدا کردن کار در کانادا چالش برانگیز است. اما اگر پیگیر و خوش بین باشید، در نهایت موفق خواهید شد. مهم‌ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید. این است که هرگز تسلیم نشوید، مهم نیست که چه باشد. مهاجران و خارجی‌های زیادی در کانادا هستند که همان چیزی را که شما الان دارید می‌گذرانند.

اتباع خارجی که به دنبال کار یا بازدید از کانادا هستند. ممکن است برای ورود به کانادا نیاز به مجوز کار، ویزای بازدید کننده یا هر دو داشته باشند. در کشور کانادا برنامه‌های مهاجرتی موقت و دائمی وجود دارد. که ممکن است شما واجد شرایط درخواست آنها باشید.

مدارک ویزای کار کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

مدارک لازم برای ویزای کاری آلمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *