دانستنی های مهم

قانون کار در کانادا

قوانین کار کانادا می‌تواند از استانی به استان دیگر بسیار متفاوت باشد. داشتن یک نهاد محلی در یک استان لزوماً به یک کسب و کار حق استخدام در استان دیگر را نمی‌دهد. چه در حال استخدام کارگران از راه دور در کانادا باشید و چه تیم خود را به استان جدیدی گسترش دهید.
استان‌های کانادا مقادیر متفاوتی از مرخصی استحقاقی، نرخ‌های مالیاتی متفاوت، حداقل دستمزدهای متفاوت را دارند.
حداقل دستمزد در کانادا بسته به استان متفاوت است. ساسکاچوان با 11.45 دلار کانادا کمترین حداقل دستمزد را دارد، در حالی که نوناووت با 16 دلار کانادا بالاترین حداقل دستمزد را دارد. این دستمزدها از اکتبر 2020 صادق است، اما اکثر استان‌های کانادا قوانینی دارند. که حداقل دستمزدها را ملزم می‌کند تا سالانه برای محاسبه عوامل اقتصادی مانند تورم تنظیم شود.
نرخ اضافه کاری در کانادا بسته به قوانین استانی که کارمند در آن کار می‌کند متفاوت است. اکثر استان‌ها کارفرمایان را ملزم می‌کنند که پس از ساعات معینی ۱۵۰ درصد از دستمزد عادی کارمندان را اضافه کار کنند.
قوانین کانادا برای محافظت از کارمندان در برابر تبعیض قوی‌تر از قوانین مشابه در ایالات متحده است. هنگام مصاحبه، کارفرمایان کانادایی ممکن است از کارمندان بخواهند اطلاعاتی را که می‌تواند منجر به تبعیض شود را فاش نکنند.

قانون کار در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

جویای کار در کانادا

اخذ اقامت کاری در کانادا برای بسیاری از افراد، به عنوان یک فرصت بسیار ارزشمند در زندگی شان محسوب می‌شود. این فرآیند به دلیل مزایای متعددی که با خود به همراه دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مقاله، به شرایط اخذ اقامت کاری در کانادا می‌پردازیم.

  • پذیرش یک پیشنهاد کاری
  • انطباق با شرایط ویزای کاری
  • ارزیابی کانادایی
  • تصمیم‌گیری در مورد نوع ویزای مورد نیاز
  • ارائه اطلاعات شخصی به سفارت
  • پرداخت هزینه‌های مربوطه
  • تجربه کاری
  • آموزش زبان
  • بیمه سلامت
  • اثبات وجود مالی
  • بررسی پیشینه‌ی کیفری
  • ملاحظات دیگر: در نهایت، شما باید به مسئولین ولایتی که در آن قصد اقامت و کار در کانادا را دارید. نشان دهید که شما به شرایط و مقررات کانادایی پایبند هستید و در صورت ورود به کانادا، به شرایط زندگی و کار در آنجا عادت خواهید کرد.

با رعایت موارد فوق، شما می‌توانید به راحتی اقامت کاری خود را در کانادا اخذ کنید و به جستجوی فرصت‌های شغلی در این کشور بپردازید. همچنین، به دلیل مزایای زیادی که کانادا به مهاجران ارائه می‌دهد. می‌توانید از این فرصت برای شروع زندگی جدید استفاده کنید.

در نهایت، باید توجه داشت که فرآیند اخذ اقامت کاری در کانادا ممکن است زمان‌بر و پیچیده باشد.

جویای کار در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط اخذ اقامت کاری در کانادا

کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که شما می‌توانید به دنبال فرصت‌های شغلی در آن باشید. اگر شما نیز در جستجوی کار در کانادا هستید، باید با شرایط اخذ اقامت کاری در کانادا آشنا شوید.

با توجه به بازار کار پویا و گسترده کانادا، جویای کار در کانادا می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما فرصت‌های شغلی خوبی برای افرادی که به دنبال کار در کانادا هستند وجود دارد.

برای جستجوی کار، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند: جستجوی آگهی‌های استخدام در اینترنت، ارسال رزومه به شرکت‌هایی که شغل مورد نظرتان را دارند. شرکت در نمایشگاه‌های شغلی و شبکه‌سازی با دیگر افراد استفاده کنید.

همچنین، برای جستجوی کار در کانادا، مهارت‌های شغلی ارزشمندی برای بازار کار کانادا را باید داشته باشید. به عنوان مثال آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسوی نیز ضروری است.

بسیاری از شرکت‌های کانادایی برای پر کردن جای خالی شغلی خود از روش‌های استخدام مختلف استفاده می‌کنند. از جمله استخدام توسط شرکت‌های رفاهی، استخدام از طریق شبکه‌سازی و روابط شخصی، استفاده از سایت‌هایی مانند LinkedIn و…

همچنین، برای جستجوی کار در کانادا می‌توانید از خدمات مراکز استخدام کانادا استفاده کنید. که به شما کمک می‌کنند، تا با شرکت‌های مختلف در ارتباط باشید و فرصت‌های شغلی مناسب را پیدا کنید.

شرایط اخذ اقامت کاری در کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

ساعات کاری در کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *