دانستنی های مهم

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا

انجمن صنفی کاریابی بین‌المللی اصکابا می‌تواند واجد شرایط بودن شما برای ویزای کار را تعیین کند. برای جستوجوی کار در استرالیا از طریق شماره تلفن 02188623158 در ارتباط باشید.
می‌توانید از طریق سیستم امتیاز مهاجرت استرالیا ویزا دریافت کنید. مشخصات این مورد را در این بخش به همراه درخواست ویزای استرالیا و روند هر نوع مجوز خواهید دید. به علاوه، تمام اطلاعاتی که در مورد شرایط ویزا و هزینه‌های ویزا استرالیا نیاز دارید.
هنگامی که شغلی را پیدا کردید که مناسب شما است. برای اپلای کاری استرالیا قدم بعدی این است که برای آن درخواست دهید.
رزومه شما باید واضح، مختصر، قابل خواندن و باید متناسب با شغل خاصی باشد، که برای آن درخواست می‌کنید. همچنین باید به روز و شامل جزئیات آخرین تجربه کاری شما باشند.
بازار کار در استرالیا در طول این دوره به شدت دوره‌های تغییرات اساسی را تجربه کرد. این تا حد زیادی در زمینه روابط صنعتی، محیط اقتصادی و روابط کارکنان بوده است. استرالیا به دنبال تضمین ثبات بازار کار خود از طریق ایجاد سیستم‌های شغلی و تجارت بهتر است.
مهمترین جریان اطلاعات در بازار کاردر استرالیا از کارفرمایان به جویندگان کار این چنین بود. تعیین سطح رقابت بازار، موقعیت جغرافیایی و شغلی و نحوه تعیین نرخ دستمزد برای جمعیت کار بود.

گرفتن ویزای کاری استرالیا

استرالیا انواع مختلفی از ویزای کار را برای مشاغل مختلف، از جمله اسکیل ورکر، سرمایه گذاران و… ارائه می‌دهد. با توجه به شناخت نسبت به تخصص کارگر می‌توانید برای یکی از ویزاهای مرتبط با تخصص وی را درخواست دهید.

ویزا Employer Nomination Scheme (ENS): کارفرما یک کارگر ماهر را برای زندگی و کار در استرالیا می‌فرستد.

ویزای مستقل ماهر: کارگران با مهارت‌های لازم برای زندگی و کار در استرالیا به آن نیاز دارد. می‌توانند این ویزا را دریافت کنند.

ویزای طرح مهاجرتی حمایت شده منطقه‌ای (RSMS): کارفرما یک کارمند را برای زندگی و کار دائمی در یک بخش منطقه‌ای معرفی می‌کند.

ویزای نامزد ماهر: کارفرمایان کارگران ماهر را برای زندگی و کار به عنوان مقیم دائم استرالیا می‌فرستند.

ویزای کمبود مهارت موقت: یک کارگر با مهارت مناسب را برای کار موقت در استرالیا معرفی می‌کنند.

ویزای ماهر منطقه‌ای (حرفه‌ای): ویزای موقت برای کارگران ماهر که می‌خواهند در یک منطقه خاص زندگی و کار کنند.

ویزای موقت کار (کارشناسی کوتاه مدت): ویزای موقت برای کارهای کوتاه مدت و تخصصی.

ویزای موقت کار (روابط بین‌الملل): ویزای کاری موقت برای بهبود روابط بین‌المللی استرالیا.

ویزای استعدادهای برجسته: ویزای دائمی برای افرادی که دارای سابقه شناخت بین المللی از دستاوردهای برجسته در یک زمینه خاص هستند.

ویزای استعدادهای تجاری (دائمی): برای توسعه یا تأسیس یک شرکت

گرفتن ویزای کاری استرالیا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

رفتن به استرالیا برای کار

پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه یافتن شغل در استرالیا، درخواست ویزای مناسب و اینکه چه کسی می‌تواند. به شما در یافتن کار کمک کند. پس از تکمیل مدارک قانونی خود، همیشه آسان نیست.

غیر معمول نیست که جویندگان کار واجد شرایط برای چندین ماه به دنبال کار باشند. زمانی که برای ویزا درخواست می‌کنید. میانگین زمان پردازشی که طول می‌کشد تا متوجه شوید موفق بوده‌اید یا خیر، به شما گفته می‌شود.

ویزاهای مختلفی برای کارگران خارج از استرالیا وجود دارد. بهترین مکان برای شروع، اداره مهاجرت استرالیا است. ویزای مورد نیاز برای کار در استرالیا به مدت زمانی که قصد ماندن دارید و نوع کاری که انجام می‌دهید، بستگی دارد.

رفتن به استرالیا برای کار؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

شرایط اقامت در استرالیا از طریق کار

شما می‌توانید با درخواست و دریافت ویزای دائمی که به شما اجازه می‌دهد. به طور نامحدود در استرالیا بمانید، مقیم دائم استرالیا شوید. رایج ترین ویزاهای دائمی شامل برخی از ویزاهای کار ماهر و خانواده است. به یاد داشته باشید، که قوانین مربوط به ویزای خود را بررسی و رعایت کنید.
توجه کنید که این خلاف قانون است که فردی از شما برای کار یا ویزا پول بخواهد. مراقب پیشنهادهای کاری باشید. که از شما می‌خواهند پیش پرداختی داشته باشید یا بخشی از حقوق خود را پس دهید.

شرایط کار در استرالیا برای ایرانیان

شرایط دریافت ویزای کار استرالیا

اعزام نیروی کار به استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *