دانستنی های مهم

دریافت جاب آفر از کانادا

بزرگترین مانع برای اکثر بزرگسالانی که سعی در مهاجرت به کانادا دارند. شرط ” پیشنهاد شغلی کانادایی از سوی یک کارفرمای ” است. چندین راه برای دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی در زمانی که شما در خارج از کشور هستید وجود دارد.
همه افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند، قبلاً در کانادا زندگی نمی‌کنند.
اخیراً، ‘Statistics Canada’ در ‘بررسی نیروی کار’ ذکر کرده، که این کشور در مارس 2021 303000 شغل اضافه کرده است. از آنجایی که کارفرمایان کانادایی نامزدهای مناسب و ایده آلی برای این مشاغل و مشاغل پیدا نمی‌کنند. صنایع و سایر حوزه‌ها بلافاصله به کارگران ماهر، جوانان آموزش دیده نیاز دارند. اگر از خارج از کانادا هستید، برای دریافت پیشنهاد کانادا از متخصص مهاجرت کانادا راهنمایی صحیح بخواهید.
بخش سوم قانون کار کانادا در مورد استانداردهای کار فدرال صحبت می‌کند. اینها شرایط استخدام برای ساعات کار، پرداخت دستمزد، مرخصی، مرخصی، تعطیلات و موارد دیگر را تعیین می‌کنند. این استانداردها برای کارمندانی که در مشاغل تحت نظارت فدرال کار می‌کنند اعمال می‌شود.
برای پذیرش نیروی کار در کانادا شرایطی وجود دارد. به عنوان مثال اگر مسلط به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی هستید. در واقع می‌توانید بهترین مشاغل را در موقعیت‌های آموزشی، موسسات آموزشی و مدارس بی‌شماری در کشور داشته باشید.

چگونه از کانادا جاب افر بگیریم؟

تایید مهاجرت شما به کانادا گاهی اوقات فقط به دلیل نداشتن جاب آفر از سوی یک کارفرمای کانادایی گیر می‌کند. رعایت نکردن این شرط می‌تواند یکی از موانع بزرگ در مسیر مهاجرت شما به کانادا باشد.
می‌توانید به روش‌های مختلف از کانادا جاب آفر دریافت کنید. پس از دریافت موفقیت آمیز جاب آفر، می‌توانید به راحتی به کانادا مهاجرت کنید. جستجوی کار در کانادا در حالی که در کشور خود نشسته‌اید آسان نیست. اما، چند راه موثر برای دریافت جاب آفرهای عالی از کانادا وجود دارد.
در زیر چند روش برتر وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنید. آنها را تست کنید و ببینید کدام روش برای شما بهترین کار را دارد. شما فقط به یک جاب آفر برای مهاجرت خود به کانادا نیاز دارید.
1. آژانس های کاریابی
آژانس‌های زیادی وجود دارند که در این بین کار می‌کنند. آنها ارتباط بین یک کارفرما و یک جوینده کار ایجاد می‌کنند. این یک راه عالی برای جستجوی جاب آفر در کانادا است.
2. شبکه‌های شغلی
شبکه‌سازی شغلی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی است.
3. کارفرما Canvassing
تماس سرد یکی از راه‌های تضمین شده برای تضمین یک جاب آفر است. شما همیشه می‌توانید با کارفرمایان که ممکن است علاقه‌مند به استخدام فردی با مهارت‌های شما باشند. تماس سرد یا ایمیل سرد بگیرید.
4. از لینکدین استفاده کنید.
لینکدین یک پلتفرم عالی برای کارفرمایان و کارمندان است. برای یافتن جاب آفر در کانادا، باید لینکدین را امتحان کنید.

چگونه از کانادا جاب افر بگیریم؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

اخذ جاب آفر کانادا

خبر خوب این است که متقاضیان در صورت داشتن یک جاب آفر معتبر از یک کارفرمای شناخته شده کانادایی می توانند. شانس انتخاب شدن خود را افزایش دهند.
عوامل متعددی وجود دارد که می تواند شانس شما را برای دریافت جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی افزایش دهد. ممکن است صنعت تخصصی شما، مهارت‌های استثنایی شما، درخواس‌ های شغلی ثابت شما، مهارت‌های شبکه‌ای شما و… باشد.
کارگران خارجی که با مجوز کار موقت وارد کانادا می شوند، معمولاً باید پس از انقضای وضعیت خود، کشور را ترک کنند. این بدان معناست که هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها بتوانند در طولانی مدت برای کارفرمای خود کار کنند. این عدم اطمینان بسیاری از کارفرمایان را از استخدام کارگران خارجی منصرف می کند.
کارجویان بالقوه می‌توانند با رعایت این نکات بر برخی از چالش‌های احتمالی غلبه کنند:
• با کارفرمایان در لینکدین ارتباط برقرار کنید.
• رزومه خود را با سبک کانادایی تطبیق دهید.
• از سایت های بانک کار استانی استفاده کنید.
• برای مشاغل خارج از شهرهای بزرگ درخواست دهید.
• برای مشاغل مورد تقاضا درخواست دهید.
• زبان فرانسه را یاد بگیرید.
• با ویزای توریستی از کانادا دیدن کنید.

اخذ جاب آفر کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

پیدا کردن جاب آفر در کانادا

مهاجرت از طریق جاب آفر

اقامت کانادا از طریق جاب آفر

نحوه گرفتن جاب آفر از کانادا

شرایط ویزای جاب افر کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *