دانستنی های مهم

جدول امتیاز بندی ویزای کار کانادا

به عنوان یک کارجوی خارجی، اگر مجوز کار معتبر کانادایی ندارید. فقط می‌توانید برای مشاغلی که توسط کارفرمایان کانادایی تبلیغ می‌شود. همچنین برای استخدام نامزدهای بین‌المللی یا کارگران خارجی موقت آماده هستند، درخواست دهید.
اگر به دنبال شغل هستید. برخی از موقعیت‌های شغلی در کانادا ممکن است نیاز به دانستن کد طبقه‌بندی شغل ملی (NOC Code) داشته باشد. این کد برای طبقه بندی انواع مشاغل بر اساس استانداردهای کانادا استفاده می‌شود.
کانادا از نظر بزرگترین اقتصاد جهان در رتبه هشتم قرار دارد. در حال حاضر نرخ بیکاری در این کشور 5.4 درصد است. افزایش دستمزد از 11.81 دلار به 13.00 دلار در ساعت از اول اکتبر 2022 معرفی می شود. 40 ساعت در هفته کار کنید. این‌ها بخش کوچکی از مزایای ویزای کار در کانادا هستند.
قانون کار در کانادا آنچه را که یک کارفرما طبق قانون موظف است، برای کارمندان خود انجام دهد را مشخص می‌کند. (همچنین به عنوان “قانون استخدام کانادا” شناخته می‌شود.) حداقل الزاماتی را که کارفرمایان باید رعایت کنند تا از قوانین استخدامی پیروی کنند را پوشش می‌دهد.
هنگام استخدام کارمندان در کانادا، کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که حداقل شرایط لازم را برای کارکنان خود فراهم می‌کنند. همچنین بسیار مهم است که کارفرمایان اطمینان حاصل کنند که از قوانین ضد تبعیض کانادا پیروی می‌کنند.

امتیاز بندی ویزای کار کانادا؛ اصکابا

جدول امتیاز بندی ویزای کار کانادا

بر اساس امتیاز رتبه بندی جامع (CRS) به نامزدهای داخل استخر اکسپرس انتری، دعوت نامه‌هایی برای درخواست (ITAs) صادر می‌شود. تقریباً هر دو هفته یکبار، پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا برای داوطلبانی که در استخر اکسپرس انتری که دارای محدودیت هستند. درخواست ITA صادر می‌کند.
از آنجایی که کانادا همچنان با واقعیت پس از کووید دست و پنجه نرم می‌کند. کمبود نیروی کار در سراسر کشور همچنان بالاست. کانادا مهاجرت را به عنوان ابزار اصلی برای رفع نیازهای فوری اقتصادی خود می‌داند. شما باید 67 امتیاز را بر اساس معیارهای مختلف واجد شرایط از 100 امتیاز کسب کنید، تا از طریق اکسپرس اینتری بگذرید.
امتیاز بندی بر اساس موارد زیر انجام می‌شود:
سن: اگر سن شما بین 18 تا 35 سال هست، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.
تحصیلات: حداقل مدرک تحصیلی شما باید برابر با سطح تحصیلات متوسطه در کانادا باشد. این گونه حداکثر امتیاز را کسب می‌کنید.
تجربه کاری: اگر سابقه کار شما بیشتر است. می‌توانید امتیاز بیشتری را کسب کنید.
سازگاری: اگر اعضای خانواده یا بستگان نزدیک شما در کانادا زندگی می‌کنند. می‌توانید ده امتیاز در آنجا کسب کنید.
استخدام برنامه ریزی شده: یک پیشنهاد شغلی معتبر از سوی کارفرمای کانادایی باعث می‌شود، ده امتیاز دریافت کنید.
اگر وکیل شوید، حداقل نمره 7.0 در هر بخش است. اگر قصد دارید یک پرستار شوید. نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا برای پرستاران حداقل نمره کلی 6.5 آیلتس برای روابط عمومی کانادا هست. همچنین 7.0 برای اسپیکینگ است.

جدول امتیاز بندی ویزای کانادا؛ اصکابا

ویزای کار کانادا

برای دریافت ویزا، چه به زبان انگلیسی یا چه فرانسوی، باید مدرکی دال بر مهارت‌های زبانی خود ارائه دهید. اگر قصد تحصیل و کار در کانادا را دارید، باید مراحل اخذ اقامت دائم را در کانادا دنبال کنید. کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است. به‌همین دلیل بخش زیادی از نیاز خود به نیروی کار را از طریق مهاجران تامین می‌کند.
قبل از اینکه شرایط مهاجرت کاری به کانادا را بسنجید. بهتر است نگاهی به مشاغل مورد نیاز و وضعیت کار در کانادا بیندازید. حدود 26 درصد از 18.5 میلیون نفر نیروی کار فعال در کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند.
دریافت ویزای کار کانادا یکسری شرایط عمومی دارد، که عبارتند از:
• سن (تا 50 سالگی)
• مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم)
• مدرک زبان (آیلتس 5 معادل CLB 8)
• حداقل امتیاز (67 امتیاز در مرحله اول)
• سابقه کار (حداقل یک سال)
ویزای کاری کانادا انواع مختلفی از جمله: برنامه مهاجرت فدرال، ویزای خود اشتغالی، جاب آفر کانادا دارد. با استفاده از هر کدام از روش‌های مهاجرتی می‌توانید اقامت کانادا از طریق کار را بگیرید. در بین این روش‌ها، روش فدرال که شامل اسکیل ورکر است، تنوع بیشتری دارد.

امتیاز بندی برای دریافت ویزا کانادا؛ اصکابا
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *