دانستنی های مهم

انواع ویزای کار

ویزا سندی است که مجوز سفر و پذیرش به ایالات متحده را فراهم می‌کند. قبل از کار یا مهاجرت به ایالات متحده، شهروند یک کشور خارجی ابتدا باید ویزای ایالات متحده را دریافت کند. این ویزا امکان ورود به ایالات متحده را فراهم می‌کند. همچنین بسته به نوع ویزای اخذ شده، ممکن است مجوز استخدام در ایالات متحده را فراهم کند.
داشتن ویزا ورود به ایالات متحده را تضمین نمی‌کند. با این حال، نشان می‌دهد که یک افسر کنسولی در سفارت یا کنسولگری ایالات متحده تشخیص داده است. که شما واجد شرایط درخواست ورود برای هدف خاص ذکر شده در ویزا هستید. ویزا از نزدیک‌ترین سفارت یا کنسولگری ایالات متحده به محل اقامت شما در خارج از کشور اخذ می‌شود.
انواع مختلفی از ویزای کار برای اتباع خارجی که می‌خواهند در ایالات متحده کار کنند وجود دارد. از جمله: گرین کارت (برای اقامت دائم)، ویزای کار موقت، ویزای کار فصلی و ویزای صرافی.
نوع ویزا که ممکن است واجد شرایط آن باشید به نوع کاری که انجام می‌دهید و رابطه شما با کارفرما بستگی دارد. دستورالعمل‌های دریافت مجوز کار در ایالات متحده بسته به نوع ویزا و شرایط واجد شرایط بودن آن ویزا متفاوت است.

انواع ویزای کار و مهارت استرالیا

جستجوی کار در استرالیا

کاریابی بین المللی وزارت کار

اسکیل ورکر آلمان

جویای کار در عمان

ویزای کار imp کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *