دانستنی های مهم

اعزام نیروی کار

‌اعزام نیروی کار به معنای اعزام کارگران شاغل در یک واحد به واحد دیگر است. که برای ارائه خدمات تحت نظارت و مدیریت شخص دوم انجام می‌شود. پیش‌نویس اصلاحیه LSL به دنبال تنظیم این فعالیت در تایوان است. اما نمی‌تواند به وضوح مشخص کند که چه چیزی اعزام نیروی کار است.
اعزام نیروی کار به یک رابطه کاری غیر معمول اشاره دارد. آژانس‌های کاری اعزامی درخواست‌هایی از کسب‌وکارها دریافت می‌کنند. تا از آن‌ها بخواهند نیروی کار را از طرف کسب‌ وکار استخدام و مدیریت کنند.
این نوع کار به «کار اعزامی» معروف است. در واقع هیچ قرارداد مستقیمی بین کارگران اعزامی و شرکتی که از خدمات آژانس استفاده می کند وجود ندارد. بنابراین به این ترتیب، استخدام اعزامی از ساختار مثلثی پیروی می کند.
اعزام نیروی کار یک تجارت مشروط است، نیاز به مجوز اعزام نیروی کار دارد. همچنین فقط برای انواع خاصی از کار اعمال می‌شود. اعزام نیروی کار به عنوان نیروی کار کوتاه مدت برای همکاری با نیازهای گذرا بازار کار در نظر گرفته شد.
شما می‌توانید برای درخواست فرم کاریابی بین‌المللی با ما در تماس باشید. انجمن صنفی کاریابی بین‌المللی وزارت کار اصکابا درخدمت شما هموطنان عزیز هست. ما سعی داریم که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم، زیرا اعتماد شما اعتبار ماست.

اعزام نیرو به خارج از کشور

کارفرمای شما می‌تواند شما را برای کار موقت در یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا بفرستد. در طی این دوره، شما وضعیت یک کارگر پست شده را به دارید. همچنین از همان شرایط و حقوق اولیه کاری مانند کارگران کشور میزبان خود بهره مند شوید.
یک پست می‌تواند تا زمانی که برای تکمیل یک کار خاص ضروری باشد ادامه پیدا کند. هنگامی که پست شما به پایان رسید. باید به محل کار خود در کشور اتحادیه اروپا که از آنجا پست شده‌اید بازگردید. اگر مزیت بیشتری نسبت به شرایط و ضوابط استخدام کشور میزبان دارید. تحت شرایط و ضوابط استخدام کشور میزبان خود قرار می‌گیرید.
شما نیازی به شناسایی مدارک حرفه‌ای خود ندارید. با این حال، ممکن است برای برخی از حرفه‌ها یک اظهارنامه کتبی ارائه دهید. شما نیازی به ثبت نام در مراجع تامین اجتماعی در کشوری که مشغول به کار هستید ندارید. زیرا در کشوری که شاغلید، بیمه می‌شوید.

اعزام نیرو به خارج از کشور؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

اعزام نیروی کار به خارج از کشور توسط وزارت کار

وزارت کار، اشتغال و تامین اجتماعی یک نهاد ملی است. که مسئول پیشنهاد، توسعه، مدیریت و نظارت بر سیاست‌های مربوط به همه حوزه‌های: کار، اشتغال و روابط کار است.

اعزام نیروی کار یک گزینه مهم برای شرکت‌های خارجی است که به فرآیند استخدام کم هزینه و انعطاف پذیر نیاز دارند. چه شرکتی باشد که باید یک پروژه کوتاه‌مدت را در یک مهلت تعیین‌کننده استخدام کند. یا نیاز به استخدام کارگران موقت برای حمایت از کسب‌وکار خود در طول راه‌اندازی دارد. اعزام نیروی کار در مقایسه با سایر روش‌های استخدام سنتی یک انتخاب برتر است.

آژانس‎های اعزام به صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیات برای شرکت میزبان کمک می‌کنند. طبق قوانین اعزام نیروی کار، کارفرمایان باید به کارگران اعزامی در منطقه‌ای که کار واقعی انجام می‌شود. پرداخت‌های بیمه اجتماعی را انجام دهند.

اعزام نیروی کار به خارج از کشور توسط وزارت کار؛ اصکابا

اعزام کارگر به خارج

مسئولیت‌های کارفرما و حمایت‌های کارکنان جهت اعزام کارگر به خارج در سراسر جهان بسیار متفاوت است. بسیاری از کشورها، و احتمالاً هر کشوری که قصد توسعه آن را دارید، قوانین استخدامی جامعی دارند. از آنجا که نقض قانون کار اغلب مجازات‌های سختی را به همراه دارد، ضروری است که تعهدات خود را به عنوان یک کارفرما درک کنید.
برای برخی، اعزام به خارج برای کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد. به ویژه با توجه به مواردی مانند واجد شرایط بودن، موافقت با درخواست کار، درخواست فرم کاریابی بین المللی و…
با توجه به اینکه در کانادا سنت طولانی قانون کار و سیاست طراحی شده. برای ارتقای رفاه مشترک از طریق تشویق مذاکره جمعی آزاد و حل و فصل سازنده اختلافات وجود دارد.

اعزام کارگر به خارج؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

اعزام به خارج برای کار

اعزام کارگر ساده به خارج از کشور

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *