دانستنی های مهم

اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکرکانادا براساس تحصیلات، تجربه کاری، دانش انگلیسی و/یا فرانسوی و سایر عوامل به عنوان مقیم دائم انتخاب می‌شوند. این موارد اغلب به آنها کمک می‌کند تا در کانادا موفق شوند.
با تکمیل ارزیابی آنلاین رایگان ما برای اسکیل ورکر، از واجد شرایط بودن. در برنامه اسکیل ورکر کانادا یا قانون کار در کانادا مطلع شوید. ما نتایج ارزیابی شما را ظرف یک تا دو روز کاری به شما ارائه خواهیم کرد.
اگر می‌خواهید مشاوره تلفنی درباره‌ی دریافت جاب آفر از کانادا و یا پیشنهاد کاری کانادا داشته باشید. لطفاً فرم تماس با ما را تکمیل کنید.
اگر از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی دارید و مطمئن نیستید که چه کاری باید انجام دهید. خدمات ما را بررسی کنید تا در مورد آنچه برای کسب مجوزهای مناسب برای کار در کانادا نیاز دارید، دریافت کنید. انجمن صنفی کاریابی بین‌المللی وزارت کار اصکابا از ابتدا تا انتها به شما کمک خواهد کرد.
در اکسپرس اینتری، تعداد امتیازهای CRS که برای پیشنهاد شغلی کانادایی دریافت می‌کنید، به کد NOC موقعیت پیشنهادی بستگی دارد. بسته به سطح آموزش، تحصیلات، تجربه، مسئولیت‌ها (TEER) موقعیت خود، می‌توانید 50 یا 200 امتیاز دریافت کنید. اما تنها به پست‌های مدیریتی بالاتر بالاترین میزان 200 امتیاز تعلق می‌گیرد.

اقامت کانادا اسکیل ورکر

برنامه اسکیل ورکر برای افرادی است که به دلیل تجربه کاری و مهارت‌های خود برای مهاجرت به کانادا انتخاب شده‌اند. برای واجد شرایط بودن برای درخواست اسکیل ورکر کانادا باید پیشنهاد شغلی داشته و واجد شرایط کار در کانادا باشید.
پس از ورود به کانادا باید ثابت کنید. که پول کافی برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود دارید. همچنین حداقل یک سال سابقه کار ماهر تمام وقت را داشته باشید. حداقل سطوح زبان انگلیسی یا فرانسوی را رعایت کنید.
داشتن گواهینامه، دیپلم یا مدرک فوق لیسانس، را برای زندگی در خارج از استان کبک برنامه ریزی کنید. اگر پیشنهاد شغلی دائمی داشته باشید، این محدودیت‌ها اعمال نمی‌شود. اگر تمام حداقل شرایط را دارید. ما درخواست شما را بر اساس سن، تحصیلات، پیشنهاد شغلی معتبر، مهارت‌های زبانی و سازگاری ارزیابی می‌کنیم.
توجه: تکمیل مشخصات اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائم به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است. تکمیل نمایه اکسپرس اینتری تضمینی برای دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم نیست. دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم براساس امتیاز و رتبه شما در اکسپرس انتری با استفاده از سیستم جامع رتبه‌بندی انجام می‌شود.

اسکیل ورکر کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

روش اسکیل ورکر برای اقامت کانادا

برای واجد شرایط بودن. یک نامزد باید حداقل شرایط خاصی در رابطه با تحصیلات، سن و مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشد:
• تجربه کاری: حداقل 12 ماه تجربه کاری در 10 سال گذشته
• مهارت زبانی: در آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی به حداقل سطح هفت برسید.
• تحصیلات: حداقل مدرک دیپلم دبیرستان کانادا یا معادل آن در آموزش خارجی.
• پشتیبانی مالی: بودجه کافی برای حمایت از خود و هر همسر
• اقامت در کانادا: باید قصد زندگی در خارج از استان کبک را داشته باشد.
اگر نامزدی شرایط ذکر شده در بالا را داشته باشد. باید نشان دهد که حداقل 67 امتیاز از 100 را در شبکه امتیازات واجد شرایط بودن را کسب کند.
در صورتی که نامزدی این شرایط را داشته باشد. واجد شرایط ارسال مشخصات اکسپرس اینتری برای برنامه اسکیل ورکر می‌شود. با این حال، نامزدها باید توجه کنند، که باید شرایط اولیه پذیرش کانادا را داشته باشند. برخی از جرایم جنایی و شرایط پزشکی ممکن است فرد را به کانادا غیرقابل قبول کند.
داوطلبان ملزم به ارائه اطلاعات از مدارک شناسایی هستند. در حالت ایده آل، یک نامزد و همه اعضای خانواده همراه باید دارای گذرنامه معتبر برای سفر باشند.
اگر داوطلبی موفق به دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم کانادا شود، وارد مرحله دوم فرآیند درخواست می‌شود. در مرحله دوم، متقاضی 60 روز فرصت دارد تا یک درخواست الکترونیکی برای اقامت دائم آماده و ارسال کند. این برنامه به مستندات بیشتری نیاز دارد.

اسکیل ورکر کانادا؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

اسکیل ورکر کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *