دانستنی های مهم

بهترین شهر‌های آلمان برای کار

آلمان چهارمین و بالاترین تولید ناخالص داخلی در جهان است که آن را به یکی از قدرتمندترین اقتصادها تبدیل می‌کند. به طور سنتی، نرخ بیکاری در آلمان کم است (حدود 5٪). شهرهای آلمان دارای تعداد زیادی شرکت های نوآورانه با فناوری پیشرفته هستند.
صنعتی شدن سریع آن باعث افزایش تعداد مشاغل موجود شد. علاوه بر این، بسیاری از مهاجران برای کار به آلمان سفر می‌کنند و به دنبال آینده‌ای بهتر هستند.
اما در آلمان شهرهای زیادی وجود دارد. که هر کدام فرصت‌های شغلی متنوعی را با حقوق بالاتر، هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه و مزایای اضافی ارائه می‌دهند.
از یک روش جامع، بر اساس عملکرد شهرهای آلمان در جنبه های حیاتی مرتبط با کار استفاده می‌کنیم. مانند پیشنهادات شغلی، حقوق، هزینه‌های زندگی و چشم اندازهای آینده، لیستی از بهترین شهرهای آلمان برای کار را ارائه می‌دهیم.
اگر به دنبال شغل در آلمان هستید. در اینجا 10 شهر برتر آلمان برای کار و چشم انداز آنها برای ده سال آینده آورده‌ایم. شهرها، شهرک‌ها و شهرستان‌ها در 6 دسته پویا، قدرت، جمعیت، بازار کار، نوآوری و ثروت رتبه بندی شده‌اند.
این شهرها عبارتند از: برلین، فرانکفورت، مونیخ، اشتوتگارت، هامبورگ، کلن، دوسلدورف، بن، لایپزیگ، دارمشتات.
شهرهای کوچک و شهرستان‌ها در جنوب آلمان بهترین چشم انداز را برای ده سال آینده ارائه می‌دهند.

بهترین شهر آلمان برای کار

معرفی بهترین شهر آلمان برای کار؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

آلمان مکانی عالی برای زندگی، کار و تشکیل خانواده است. در این مقاله با بهترین شهرهای آلمان برای مهاجران آشنا می‌شویم. هر شهر مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد خود را دارد که آن را برای بین المللی ها عالی می کند!

برلین

برلین پایتخت آلمان خانه شرکت های بزرگ و شناخته شده جهانی است که از بزرگترین کارفرمایان جهان هستند. برلین مجموعه ای بی پایان از فرصت های شغلی و مسیرهای شغلی است، بنابراین تعداد مهاجرانی که برای جستجوی شغل در این شهر می آیند همواره در حال افزایش است.

این شهر در زمینه انرژی و فناوری زیست محیطی پیشرو است. بخش تولید آن نیز با ترکیبی از ابزارهای سنتی و مدرن کار در این صنعت بسیار جذاب است. برلین نیز در حال تبدیل شدن به یک جاذبه گردشگری است.

فرانکفورت

بر اساس آخرین ثبت های رسمی، فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ آلمان است که دارای 717624 نفر ساکن است. از نظر مساحت، این شهر بزرگترین شهر ایالت هسن است. فرانکفورت یک مرکز مالی پیشرو در جهان است.

با در نظر گرفتن این تنوع صنایع مدرن در فرانکفورت و امور مالی، آنها بسیار بالاتر از هزینه های زندگی برای شما تولید می کنند، این مکان را به یکی از بهترین شهرهای آلمان برای کار تبدیل کرده است. یکی دیگر از نشانه های جذابیت آن برای کار، درصد پایین بیکاری است که به طور سنتی کمتر از میانگین حدود 5 درصد در آلمان است.

برلین یکی از بهترین شهرهای المان برای کار؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

مونیخ

بزرگترین شهر در ایالت بایرن، مونیخ، مکه ای برای کارمندان احتمالی است. این شهر از نمایه بین المللی قوی در بخش صنعتی، به ویژه در مهندسی، فناوری نوآورانه و صنایع بهداشتی برخوردار است.

طبق آمار رسمی در سال 2013 بیش از 750000 نفر در شهر مونیخ در آن زمان مشغول به کار بودند که بیشتر در زمینه تجارت، ارتباطات، علم، حمل و نقل، دولتی و سرگرمی بودند. همچنین بخش قابل توجهی از کارکنان در صنعت تولید مشغول هستند.

اشتوتگارت

612441 نفر در اشتوتگارت زندگی می کنند و آن را به یکی از ده شهر بزرگ آلمان از نظر جمعیت تبدیل می کند. علاوه بر این، اشتوتگارت یکی از قوی ترین مناطق تجاری تجاری در آلمان است. صنایع مهندسی و فناوری پیشرفته در این منطقه با بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند دایملر، پورشه، بوش و غیره که در پایتخت بادن-وورتمبرگ واقع شده‌اند، گسترده‌تر هستند.

هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است که به عنوان مرکز تجاری ملی ارزش دارد. بنادر دریایی چیزی است که بیشتر مردم هامبورگ را با آن مرتبط می‌دانند، اما بخش‌های اقتصادی دیگری نیز وجود دارد که شهر در آنها بسیار خوب عمل می‌کند.

بخش خدمات، از جمله تجارت، گردشگری، آموزش و سلامت قوی‌ترین بخش‌های اقتصاد در هامبورگ هستند در حالی که بخش کشاورزی درآمد کمتری تولید می‌کند. حقوق در هامبورگ بالاتر از میانگین ملی است.

مونیخ بهترین شهر آلمان برای کار؛ انجمن صنفی کاریابی بین المللی ایران - اصکابا

کشور آلمان برای کار

مهاجرت به آلمان برای کار

شرایط مهاجرت به المان برای کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر عضو انجمن و مجاز تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، ایشان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *